nye gardiner

Hallo! Jeg og Anders har nettopp sett siste episode av SOA. Helt grei slutt. Hva skal man se på nå da, tro? Hehe.. Anders har lagt seg fordi han skal opp tidlig i morgen, imens jeg sitter oppe litt til. Begynner ikke før 15 i morgen, så orker ikke legge meg så tidlig. Skal sjekke om det har kommet noen fler episoder av hashtag. Noen som vet når skam begynner på igjen forresten?

Uansett. Jeg kjøpte meg nye gardiner i dag. Jeg kjøpte noen tidligere, men synes de ble for gjennomsiktige, så jeg leverte de tilbake. Liker helst at gardinene er litt tjukk og stenger ut litt lys hvis vi vil det. Spesielt når vi ser på film og sånt. Hadde kommet inn noen kjempefine gardiner på KID, så da ble det dem.

Vi som jobber på KID får 40% avslag når vi handler der, så da sparte jeg hele 800 kroner. Ikke værst! En gardin kostet 500, så det ble 1200 for alle fire. Verdt det, dem her skal jeg ha leenge. Fine, ikke sant? Har ikke hengt dem opp enda da, må stryke dem først. Haha, hør på bestemor’a da?! Hahah.

Nei, jeg skal avslutte her. Dere får ha god natt!


Søte Loffen.♥  Han sitter alltid der og følger med. Ser nesten litt ut som han vokter huset vårt, haha. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg