allerede startet julehandelen

Hallo! Nå er jeg hos mamma fordi jeg skal passe søskene i natt imens hun jobber. Ser litt på farmen, vet ikke om jeg orker å følge med i år eller ikke. Synes egentlig ikke farmen er så bra, blir litt kjedelig. Skal legge meg om ikke så alt for lenge, skal på jobb i morgen tidlig. Skal jobbe på torsdager også nå, før har jeg jo brukt å hatt fri. Handlet faktisk to julegaver i dag på KID! Vil bli ferdig med julegavene så fort som mulig, er så digg å slippe å dra på julegavehandel i desember, fordi da er det så myyye folk. Så da kan jeg krysse av 2 på lista, og mangler til 12 personer igjen.

Nå skal jeg lese igjennom litt blogger. Og så skal jeg sjekke på internett om det er noe julegaver jeg kan kjøpe der. Synes det er så mye enklere! Dere får ha en fin kveld videre. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg