spiser meg tjukk

Hallo, og god helg! Her har jeg og kjæresten nettopp spist biffsnadder. Så godt! Biffsnadder er en av favorittmaten min. Biffstrimler med hvitløksaus, (som vi alltid kjøper på resturant til 10kr, i sånn boks, dere vet) brokkoli og chips. Et tips om dere er glad i brokkoli: stek den med litt vann, 4 store skjeer sukker og masse soyasaus. Det EEEER så godt! Kunne snavlet det, hehe.

Vi skulle egentlig til pappaen til Anders på besøk i dag, men det blir i morgen istedet. Derfor tenkte vi å dra på kino å se Kongens Nei, men blir heller hjemme å ser film og spiser snacks. Har kjøpt masse godis og brus. Så i dag skal det feites! Haha. Var hos mammaen til Anders i går kveld, og etter det dro jeg til ei venninne og drakk litt. Etterhvert dro vi hos oss, ble vel senga rundt fire i natt. I dag blir vi som sagt rolig, så nå står film på planen. Har funnet 4 filmer på popcorntime jeg vil se. Midtnight Special, World war Z, The 5th Wave og 10 cloverfield lane. Noen som har sett? Bra, dårlig? Først blir det å se Midnight special ihvertfall. Nei, dere får ha en fin kveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg