auu

 Nå ligger jeg i sofaen og skal etter dette innlegget se på Rob & Chyna. Jeg ser gratis på The Kardashians, og Rob & Chyna inne på en side som heter www.watchseries.ac. Vet ikke om jeg vil anbefale den siden egentlig, det er mye pop up, så det er sikkert en del virus på siden. HEHE, får håpe virussystemet funker på denne pc’en. Jeg skulle egentlig stare på jobb klokka 15 i dag, men ringte å sa at jeg ble hjemme. Jeg haaar så vondt i visdomstanna som kommer opp. Eller ikke vondt i selve tanna, men irundt. Det er rett og slett ikke plass til den. Så jeg har søkt litt rundt etter de rimeligste tannlegene rundt i Levanger og Verdal. Men står ikke pris, så jeg må vel ringe å høre litt i morgen. Håper egentlig det bare blir bedre. Litt kjipt å dra til tannlegen fordi det er så dyrt! Men trekke må jeg uansett. Hadde så jævlig vondt i natt og før i dag, blir jo nesten gal. Nå er det litt bedre igjen, men jeg har jo tatt flere ibux så det er ikke så rart.


To bilder fra i sommer, der var litt freshere enn akkurat nå. Her hadde jeg langt hår! Jeg klipte jo av 10-15 cm av håret i vår, men nå har det blitt en del lengre igjen. Vet aldri om jeg vil ha kort eller langt! Kort er liksom så enkelt, men langt er så fint og.

Nå venter jeg på at kjæresten skal komme hjem med grøt til meg, han slutter klokka 18 på jobb. Jeg sulter! Helt umulig å spise noe der jeg må åpne munnen skikkelig. Haha, for et liv.<333

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg