hæpi

Hei! Nå har jeg nettopp spist lasagne, og skal straks dra til ei venninne og ta noen cider. Meeen, gjett hva?! Vi skal flytte etter helga, wiiii! Jeg og kjæresten var på visning i går midt i sentrum (Levanger) og vi fikk leiligheten med en gang. Så da har vi skrevet under på kontrakt, også får vi nøklene på mandag. Jeg er så glad!! Vi leier forresten, altså ikke kjøpt som det kanskje høres ut som. Kjøpe skal vi gjøre senere når vi har spart opp til egenkapital.

Har hatt lyst til å flytte fra denne stygge leiligheta lenge, men det har alltid vært noe i veien. Enten har husleia vært for dyr, det har ikke vært lov med katt, ikke vært egen veranda osv. Det er ca 50 kvadrat der vi flytter nå (men virker litt mindre siden det er skråtak fordi det er et loft) og har til og med egen stor veranda! Siden vi er de eneste som bor i 3. etasje så deler vi ikke veranda med noen. Åhh, er SÅ sykt glad for det. Gleder meg allerede til sommeren, haha. Vi har jo den utsikten og. Veggene er trefarget så de skal males hvit, så skal vi kanskje sette inn koppvaskmaskin etterhvert. Så skal det spares til litt nye møbler. Er jo snart jul, så da skal jeg ønske meg nytt tv bord og ny gulvmatte pluss litt hyller. Ææ, gleder meg sånn til å flytte. Husleia var på 7000,- og det er inkludert tv og internett. Det er passe stort og vi har som sagt egen veranda, og kjøkkenet er ganske stort. Synes vi fikk mye bra for den prisen jeg! Også i tillegg er det midt i byen, så blir kortere å gå til jobb, butikken osv. Hæppii!

Nå må jeg komme meg avgårde. Dere får ha ei fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg