my crib

Hei! Tenkte å vise dere bilder av nyleiligheten vår. Nå har vi kommet i orden med det meste, og er helt ferdig utflyttet fra den andre leiligheta. Var ferdig med å vaske på torsdag, herlig! Bestemor dro til leiligheta og begynte å vaske imens jeg var på jobb på torsdag, og da jeg dro dit etter jobb var hun nesten ferdig! Var bare litt av soverommet, og badet og gangen igjen. Snilt! Så ble ikke så mye vasking på meg da. Det er så godt å endelig være ferdig med alt nå. Vi har tenkt å male det trehvite hvitt, og så skal vi bytte ut sofaen med en lysegrå hjørnesofa, bytte ut lampa, kjøpe en stuematte og litt småting. Her er noen bilder av hvordan det ser ut akkurat nå ↓


Midlertidig har vi hengt opp sengetøy som gardiner, haha pretty! Svigermor kommer straks med gardinene mine, hun har lagt opp dem litt for meg. 🙂


Så herlig med masse skapplass! Den forrige plassen vi bodde hadde vi seriøst verdens minste og upraktiske kjøkken.


Gangen. Her har vi tenkt å kjøpt knagger for å henge jakker på, og et stort hvitt speil jeg så på jysk i går. Det kosta bare 700 kr, så det MÅ jeg ha!


Badet er ikke verdens fineste, men ganske stort. Har plass til både dusj, vaskemaskin, benk og klesstativ. Snedig! Her skal det også males etterhvert. Da blir det nok mye finere.


Nattbordet fikk vi av mammaen til Anders i går!


Vi har passe stor veranda, har en del bak her også, men som jeg ikke tok bilde av. Halte ikke gå ut for å knipse, haha!


Utsikten fra stuevinduene.


Litt interiør. Alt fra Kid!

Hva synes du om my new crib? Nå har jeg og Anders vært på kiwi og handlet litt. Har handlet taco til i kveld og snacks. Det er jo lørdag! Har vært på biblioteket og lånt noen filmer og serier også. Vi har nemlig ikke internett før neste uke, så derfor lånte vi. Akkurat nå sitter jeg på mobilnettet til Anders å blogger, haha! Så jeg må vel snart logge av slik at jeg ikke bruker opp alt nettet. Dere får ha ei fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg