7 ekle ting

– Rusk eller øyenvipp i øyet. Det eeeer så ekkelt! En dag fikk jeg en øyenvipp øyet, og det svidde sånn og jeg fikk den bare ikke ut. Kjente at den var der et sted, så sykt ekkelt og ubehagelig. Fikk den ikke ut heller, så hvor den ble av det vet jeg ikke.

– Tørre hender, får helt frysninger av det. Sliter spesielt med tørre hender om høsten og vinteren, så da er jeg helt avhengig av en god håndkrem. Blir ikke akkurat bedre av at jeg jobber i butikk, da jeg ofte må være borti pappesker når vi får varer. Tørre hender + pappesker = jævlig. Haha!

– Foundation. Ja, jeg synes at foundation er ekkelt å ha i ansiktet. Jeg synes jo ansiktet ser finere og jevnere ut med foundation, men jeg klarer bare ikke å ha noe "klissete" i ansiktet! Æh! Derfor bruker jeg kun concealer i flytende form, og foundation i pudderform. Føles mye bedre for huden og.

– Kattsand på gulvet. Vi har kattedo inne, og med det så blir det en del kattesand på gulvet etterhvert. Kan ikke kattene lære å riste av seg sanda inne i doen? Dumme katter. Neida haha. Må støvsuge flere ganger i uka.

– Negler som sprekker. Hvis jeg får en liten sprekk i en negl, MÅ jeg gjøre noe med det med en gang. Takler det ikke, dritekkelt.

– Folk som nyser i hendene og ikke går å vasker dem etterpå. Haha æhææsj! Har sett mange som ikke har vasket det etterpå. Hva tenker de tenker jeg.

– Hår på gulvet og i vasken. Jeg røyter som F. Nå har vi lyst gulv, og de svarte hårene mine vises skikkelig godt.

Sånn, det var noe! Nå har jeg nettopp vasket kopper og støvsugd. Dere aner ikke hvor mye katthår det er overalt her. Jeg blir nesten gal! Skal kjøpe sånn kattebørste til dem. Er bare så sykt irriterende, hårene samler seg overalt jo. Bah! Jaja, sånn er det å katt. Noen som vil ha dem? Haha, neida. Mamma kommer på besøk i kveld, men før det blir det å se litt serier. Ikke så mye annet å gjøre uten internett. Uff, denne helga har gått så fort. Vil ikke på jobb i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg