endelig internett

I dag fikk vi endelig internett i hus! Yayy, haha. Vi hadde jo egentlig internett med i husleia, men vi vil ha eget internett. Anders spiller en del, pluss at vi laster ned en del og ser på netflix, viaplay osv. Så da er vi avhengig av bra internett. Har vært uten i en uke nå, har vært skikkelig fælt. Hahaha! Jeg greide til og med å bruke opp nesten all 4G’en til Anders, HEH.

Alt man finner av klær når man rydder, denne jakken har jeg aldri brukt. Den er jo fin! Måtte jo teste ut den nye veggen for å ta bilder. En hvit/plain vegg er en blogger avhengig av, for å kunne ta bilder. Hah! Ser at det er på tide jeg farger håret snart igjen, brune flekker her og der. Ikke særlig pent! 

Jeg og Anders har akkurat spist en sykt god middag (må spise fattigmiddag i noen dager nå I think) ↓


NAM!

Snart kommer kanskje pappa på besøk, og lillesøstra mi kanskje. Etter det skal jeg se alle de nye episodene av The Kardashians og Rob & Chyna. OOOOG SKAM! Omg, jeg visste ikke at SKAM hadde startet på igjen, så det gleder jeg meg til. Håper det er noen episoder jeg ikke har sett, så har jeg mye å se på. 



Mamma har vært i Sverige og kjøpte med cola til oss! Elsker å ha colabokser i kjøleskapet. Cola er en brus jeg aaaldri blir lei av. Cola<3<3

Har fått hengt opp gardinene mine. De er alltid trukket for, Anders tåler ikke lys, skjønner dere… Haha!

Nå vil Anders ha tilbake pc’en sin. Skulle ha kjøpt min egen pc, men er så mye annet jeg vil bruke penger på enn akkurat det. Bah… Forresten, jeg har lagt ut en del ting til salg på facebook om dere vil by, HER, HER, HER og HER. Om dere ikke bor i nærheten og ikke kan hente, må dere betale frakt selv.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg