goodnight

Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, og er straks klar for senga. Anders har allerede sovnet på sofaen, haha! Kjenner jeg er drit trøtt nå, så skal bli godt å legge seg. En dag igjen på jobb, og så blir det helg. Drar til Verdal i morgen, skal hjem hos mamma. Må besøke familien litt, er en liten stund siden jeg har vært på besøk.

I dag var jeg og Anders en tur i gammelleiligheta for å selge vaskemaskina, men han som skulle kjøpe ville ikke ha den allikevel. Bah! Må levere nøklene snart liksom. Etter det dro vi til jysk. Egentlig for å kjøpe knagger for å henge opp jakker, men vi venter til vi har malt. Ble med en liten lampe hjem istedet, for å ha på nattbordet vi fikk av moren til Anders. Jeg så den da vi var på jysk i forrige uke, og fikk så lyst på den, men de hadde ikke fler igjen. Nå hadde de fått den inn igjen, så da kjøpte vi den. 125kr for den, så det var billig. Når vi kom hjem lagde vi chili con carne. Det eeer så godt, spesielt med nachips. Yummi! Kan dele oppskriften med dere en gang. Skikkelig sunn mat! Bortsett fra potetgullet da, hehe. Men nå skal jeg avslutte her. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg