klær som går igjen

Hallo, og god helg folkens! Endelig helg, yayy. Haha, en ting. Hvor rart er det ikke egentlig med helg egentlig? At vi liksom har to dager der vi feirer at uka snart er over. To dager der mange drikker alkohol og spiser det de vil. Haha, ganske rart når jeg tenker meg om, men en veldig bra greie. Helg er livet! :ppP Enn om det ikke hadde vært noe som het helg da, herregud.

Anyway. Nå er jeg hos mamma, kom hit rundt seks i kveld. Skal ta meg litt tacorester, og se dagens episode av Skam. Hvor søt er ikke han fyren som spiller Even forresten?! Hehe! Håper Even og Isak blir kjærester<3<3<3

Ny bukse som jeg kjøpte meg for en stund siden, fra Carlings. Dette er en bukse som går igjen hos meg, kjøper alltid ny når den andre begynner å bli slitt. Jeg hadde min forrige i et år, og da var det på tide å bytte. Elsker denne! Det er dr.denim’s highwaisted bukse. Den sitter så fint, og liker høytlivsbukser veldig godt. Dyr er den heller ikke, så det er bra. En annen ting jeg burde kjøpt ny er de her ↓

De har blitt flittig brukt kan man si. Men kommer nok ikke til å kjøpe de her igjen, hvite sko gidder jeg ikke mer. Hva er vitsen? De er fine i en dag, vips så er de skitten. Mitt neste skokjøp blir svarte vans. Som jeg savner vans skoa mi! Skal ønske meg vans sko av Anders i julegave, hihi. Ikke de standar vans skoene, men de som går litt opp ved hælen. De har jeg ønsket meg lenge. Meeen nå sultes det her, så skal stappe i meg litt taco. Leste forresten at taco var super usunt. Skjønner ikke helt hva som er så usunt? Det er jo masse grønnsaker i taco, og kjøttet og osten er jo ikke såå usunt. Jaja, samma det da haha..

Se hva jeg fant lengst inn i klesskapet da jeg pakket da vi skulle flytte?! Furby! Anders mente jeg skulle kaste han. Herregud kan jo ikke kaste denne søte skapningen her! Kjøpte denne for et par år siden, gudene vet hvorfor. Men jeg bare kan ikke kaste han. Han får stå i soveromsvinduet. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg