dette skulle jeg ha kledd meg ut som på halloween

Hallo! Regner med de fleste fester og feirer halloween som er på mandag. Her er det bare chilling hjemme som står på planen. Jeg har alltid festet på halloweenhelga, men ikke denne gang. Jeg bryr meg ikke så stort om halloween uansett. MEN, om jeg skulle ha kledd meg ut som noe, så skulle det blitt Wednesday i Addams family. Har faktisk lyst på kjolen hennes på ekte. De hadde faktisk en lignende kjole på H&M for et år siden, angrer på at jeg ikke kjøpte den.


Nå har jeg nettopp spist mat, og slapper av nå bare. Var på besøk hos bestemor og de tidligere i dag, og skal dit en tur i morgen igjen fordi ungene skal til pappa. Skal få bestemor til å hjelpe meg å lage merengsbunn. Anders har bursdag på mandag, han blir hele 26 år! Wæ, det høres gammelt ut, haha. Så da får vi besøk, derfor tenkte jeg å lage pavlovakake. Har laget det før, men bunnen ble ikke noe bra. Derfor vil jeg ha litt hjelp slik at jeg ikke fucker opp hele kaka. På onsdag blir det bursdagsfeiring igjen, for da har mormor bursdag. Så da er vi bedt dit. Liker bursdager, det betyr <3mat<3.

Forresten, jeg selger nike skoene mine som jeg kjøpte i sommer. Jeg bruker de ikke, vil eller kjøpe meg svarte vans for pengene hvis jeg får solgt de. Dere kan by i kommentarfeltet, hvis dere er interessert. 450 kroner. Jeg har lagt dem ut på ei salgsgruppe på facebook, men ingen har bydd enda. Har lagt ut flere ting der, men har bare fått solgt to ting. KAN IKKE FOLK BARE KJØPE TINGENE MINE?! Hahah.. Sliter med å få solgt det jeg vil ass. Jeg gir meg ikke! 😉 Uansett, de her skoene er jo egentlig superfine da. Men jeg trenger egentlig bare to par sko i livet mitt, og det er adidas skoene mine, og vanlig svarte vans sko. Jeg er ikke et skomenneske. Jeg må begynne å forstå det nå, haha!


fiine skoa, kjøp dem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg