uken som gikk

Tenkte å starte med ‘uken som gikk’ innlegg hver søndag, eller mandag. Ser mange bloggere har det, så tenkte å henge meg på!

Uken som gikk

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg ordnet meg, og skal dra til pappa.

 

UKENS OPPTUR
Hmm. Det må være at vi har levert nøklene til gammelleiligheta, og er helt ferdig der! Jeg ble vandt med å bo nyleiligheta allerede etter to dager, og har nesten glemt hvordan det var å bo i den andre. Haha! Trives skikkelig godt der vi bor nå. Det er såå godt å slippe å gå opp den lange bakken hver dag, og ikke minst at det er så kort vei til butikken. Herlig å bo midt i sentrum. Tenker hvor digg det blir når vi vorser hjemme hos oss, tar jo bare to minutter å gå til byen. Det er najs!

 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur må bli da jeg gikk til jobb på fredag. HerreGUD som det regnet! Var helt klissvåt og kald da jeg kom til jobb. Synes nesten det er rart jeg ikke ble syk.

 

UKENS CRAVING
Cola! Mamma har vært i Sverige, og kjøpte med colabokser til meg og Anders. Drikker cola hele tiden, ehe.


 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Ukens irritasjonsmoment må være at kattene røyter helt SYKT mye! Mister de pels og får vinterpels eller noe? Jeg aner ikke, men Anders har kjøpt børste til dem. Hårene bare flyger, er så irriterende.

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE
Hva jeg skal kjøpe i julegave til de jeg enda ikke har kjøpt til. Det er ukens tanke, haha. Jeg mangler gaver til 9 stk, hvaa skal jeg kjøpe. Men tror jeg vet hva nå. Skal til Trondheim med tantene mine på fredag og handle julegaver, så hadde vært greit å funnet ut sånn ca. hva jeg skal kjøpe til alle. På snakk om julegaver, så tenkte jeg å lage et innlegg om hva du kan kjøpe til venninna di / moren din osv. Det kommer senere.

 

UKENS INNKJØP

Ukens innkjøp er denne lampen fra jysk til 125 kroner. Eller, det var Anders som kjøpte den, haha! Jeg hadde ikke penger, mehe.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Ukens mest leste innlegg er ‘My crib‘.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg