happy halloween!, og grattis med dagen til kjæresten

Hellåw! Happy halloween folkens. Som jeg sa tidligere, så feirer jeg ikke halloween. Kjøper ikke inn pynt og sånt liksom, eller kler meg ut. Tenkte istedenfor å vise dere noen bilder av noen som definitivt feirer halloween, hehe! Her er noen svært overpyntede halloween-hus i utlandet.





Hoho-oOo! USA tar virkelig av på halloween kan man si. Synes det er kult jeg da, hadde vært kult å vært i USA på denne tiden av året. Det vil jeg oppleve en gang! Skikkelig halloween liksom. 



Anyway. Anders har bursdag i dag! Gratulerer med dagen, beste kjæresten i hele verden. Love you!♥♥♥ Har akkurat laget ferdig pavlovakaken, og snart får vi besøk av familien hans. Blir koselig! Har shinet leiligheten litt, så nå er det klart for besøk, hehe! Skal avslutte her nå, skal ordne meg litt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg