22 kroner for en forbanna kuli

Hallo! Nå har jeg inntatt sofaen, og skal bare slappe av her i kveld. Anders sitter i andre enden og spiller, koselig å ha han hjemme igjen!♥ Haha, i går da jeg skrev i et innlegg at jeg hadde kastet han ut, så hadde over 130 folk klikket seg på bloggen i løpet av 3 timer. Heh, lurte dere der. Mormor hadde ringt meg i morges fordi morfar hadde sett at jeg var blitt alene. Hahaha, de hadde ikke gått inn å leste hele innlegget. Så neida, jeg har ikke kastet han ut, lol. 

I dag så skulle jeg kjøpe meg en kuli leskedrikk på cafeen rett ved siden av der jeg jobber. Hadde 18 kroner på kortet, og tenkte det var mer enn nok til å kjøpe en. Men gjett hva den kostet? 22 kroner! For en jævla bitteliten leskedrikk! Omg, så sykt dyrt det er i Norge. Er jo helt vilt. Litt billigere i vanlig matbutikk enn på cafe, men fortsatt dyrt der også for brus og sånt. Husker da det kostet 5 kroner for en sånn liten melkesjokolade, nå koster det 14 kroner eller noe for en. Tenkte bare whaat da jeg så det. For den bittelille sjokoladen liksom.

Jaja, nok om det. Egentlig er jeg ikke såå glad i godteri, så jeg fiksa noe litt sunnere her en dag. 



NAM! Jordbær, banan og appensin dyppet i sjokolade er så godt! En av mine favorittsnacks. Mye bedre enn godteri synes jeg. Dette ble seriøst spist opp på 10 minutter, haha. Anders holdt på å klikke da jeg skulle ta femtitusen bilder av dette før vi kunne spise. Hahh. Dere får ha en fin helg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg