muffins til frokost

Muffins og kakao til frokost i dag, yummi! Begynner å bli noen timer siden, så skal straks lage meg en ostelandgang til lunsj. Senere i kveld skal vi til moren til Anders, og da blir det pizza. NAM! 😀 Matmatmat. Denne koppen kjøpte jeg forresten her en dag, synes den var så fin, så måtte bare ha den.

Nå har jeg stått å knipset bilder av meg selv i en time. Haha! Tenkte å ta noen nye bilder til en eventuell ny header. Har så lyst på nytt design! Drit lei av dette designet, dessuten ble det ikke helt som jeg hadde ønsket. Har lyst på noe lignende som Sophie Elise sitt design, og så vil jeg at headeren skal dekke hele siden. Og at designet funker på mobil. Får vel kontakte noen profesjonelle bloggdesignere og betale høye summer for et nytt, da. Den dagen jeg har råd, heh. Ønsker meg nytt design i julegave, lol. Men bloggmotivasjonen blir så mye bedre når jeg har et design jeg liker! 



Liker denne bodyen så godt, synes den er cool! Kjøpte den på H&M. Nå skal jeg spise, og se på gårsdagens episode av Skam. Even og Isak er jo bare så cjuut<3<3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg