uken som gikk

 Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg å hører på spillet til Anders i bakgrunnen. Er sånn skikkelig tragisk musikk på spillet hans, haha. Og skriver dette ‘uken som gikk’ innlegget, da. 

 

UKENS OPPTUR
Hmm. Da Anders kom hjem fra Oslo igjen! Hater å sove alene. Det er jo nesten skummelt! Og så hadde jeg og noen venner sett på skrekkfilm den dagen da, haha!

 

UKENS NEDTUR
At jeg har lest ferdig Forbilde boka. Nå har jeg ingenting å lese.



 

UKENS CRAVING
Frukt dyppet i sjokolade. NAM! Ååh, nå fikk jeg lyst på det.


 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At jeg sovnet av her en dag! Våkna klokka halv ti, en halvtime før jeg startet på jobb. Hev meg opp og løp inn på badet, og det var det KLISS VÅTT på gulvet. Anders hadde dusjet litt for lenge før han dro på jobb, så det hadde rent over dusjen og ned på gulvet. Det var seriøst vann overalt, så da måtte jeg begynne å tørke i tillegg til at jeg hadde det travelt. Da ble jeg veeldig lei, haha.

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Har tenkt litt på hvordan det vil se ut her når vi maler det hvitt, har fått ny sofa, gulvmatte, flere veggbilder og nytt bord. Gleder meg sånn til jeg blir 100% fornøyd med stua! Jeg er jo fornøyd og trives veldig godt nå også, men noen møbler skal byttes ut. Den røde sofaen blir førstemann ut, er så drit lei av denne julesofaen, som jeg kaller den. Haha! Den er kjempegod å sitte i, da. Det skal den ha! Skal spares til sofa igjen etter jul ihvertfall.

 

UKENS INNKJØP

Denne koppen her. 99,- betalte jeg for den, husker ikke hva butikken jeg kjøpte den på het.
 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
HJEMME ALENE ble det mest leste innlegget denne uken. Haha, sikkert fordi jeg skrev at jeg hadde kastet ut Anders.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg