svart er min happycolor


førbi<3<3



Svart er min happycolor! Elsker alt som er svart, hehe. Er veldig glad i svarte klær. Vet ikke hvorfor, men svarte klær og svart hår er liksom meg. Svart er meg. Hoho, emooo.

Nå våknet nettopp Anders fra en powernap på hundre år, så nå skal vi lage taco. Ble bare rolig i dag. Herregud, jeg har ikke drukket på flere uker! Blir mest sannsynlig rolig neste helg også, siden jeg skal jobbe. Blir nok bare å se serier i kveld. Endelig har det kommet en ny episode av Skam, det tok sin tid! Ble skuffet sist fredag da det ikke var kommet noen ny episode.

Nye putetrekket jeg kjøpte på kremmerhuset. Anders haater det! Han synes panneluggen hennes er så stygg. Synes den er kul, jeg. Ikke noe jeg ville hatt selv, men.. Synes interiørbutikkene har så mye kult og fint for tiden, får lyst til å kjøpe alt! Men desverre er jeg ikke rik, eller har plass til alt, så det.


Kjøpte meg sjokoladekalender i dag, spiste opp alt med en gang. HEH! 24 sjokoladebiter til 8 kroner er billig, derfor jeg kjøper den haha. Billig sjokolade, jatakk.

Nå blir det matlaging her, men først skal jeg gå ut for å selge noen sko jeg la ut til salg. Jeg legger ut en del jeg ikke bruker lenget til salg på facebook, finn og letgo, men nesten ingen som kjøper. Jeg synes tingene jeg selger er fine, og jeg selger til en billig penge. Whyy kjøper ingen noe?! Haha, så rart egentlig.

 

5 kommentarer

Siste innlegg