uken som gikk

Uken som gikk

AKKURAT NÅ
Har nettopp vasket kopper, satt på en maskin med klær, kostet og ryddet litt. Nå ligger jeg i sofaen med dyna tullet irundt meg, digg! Søndag på sitt beste. 

 

UKENS OPPTUR
Hmm, vet ikke helt. Kanskje at jeg fikk solgt et par sko, og nå er jeg 150 kroner rikere. Rich gørl, lol.

 

UKENS NEDTUR
Jeg har fått meg noen ekstravakter på Kid, og ble kjempeglad for det. Jeg er jo på Kid igjennom NAV, så jeg regna jo med at jeg ville få en del mindre penger fra dem de dagene jeg jobber med lønn. Det viste seg at NAV trekker ALLE pengene jeg tjener, altså fra NAV ”lønna” mi. Så jeg kunne tjent akkurat det samme om jeg heller satt hjemme isteden for å jobbe ekstra. Veldig motiverende å ta på seg ekstravakter da, ja… ÅH så forbanna skuffet jeg ble! 

 

UKENS CRAVING
Fikk plutselig sykt craving på loff med nutella her en dag. Gikk innom mega for å kjøpe, men der hadde de seff ikke sånn loff som jeg ville ha. BUHU! Så da kjøpte jeg sjokoladeboller istedet. Som forresten smakte dritt. Sjokoladebollene på mega duger rett og slett ikke, smaker ingenting?! Bollene på kiwi er sykt mye bedre.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Det må være da jeg fikk vite at jeg ikke tjener en dritt på å jobbe ekstra. Haha huff.

 

UKENS LÅT

Gn19ZX0yq1I

Ikke at jeg akkurat har sittet å hørt på den her sangen, synes ikke den er så veldig bra, haha. Men hørte den en dag her på tv’en, og fikk en så nostalgisk følelse. Husker mamma brukte å tulle og synge ”her kommer tøffe tøffe tøff” til småsøskene mine da de var små. Hehe, artige minner! Så måtte nesten finne den på spotify da, og høre på den for minnenes skyld. Husker jeg kunne si til lillebroren min ”her kommer dumme dumme dum”, og så ble han sur.
 

UKENS TANKE 
Jeg vet liksom ikke hva jeg vil for tiden, hva jeg vil jobbe med. Jeg trives sånn helt OK å jobbe i interiør butikk, men aller helst vil jeg jobbe i dyrebutikk. Jeg har et ønske om å jobbe med dyr, men har ingen utdanning, så da føles dyrebutikk litt riktigere. Jeg misunner alle de på min alder som har tatt utdanning og fått fast jobb innen det de vil jobbe med. Vil jeg virkelig stå bak kassa hele livet og fylle inn varer? Det høres så lite motiverende ut, men det funker sikkert. Kanskje burde jeg bite tennene sammen og ta en utdanning, eller i det minste noen kurs? Men i hva, det er det som er problemet, jeg vil jo ikke bli noe spesielt. Føler alt virker så kjedelig. Å gå skole er også egentlig helt uaktuelt, da jeg ikke orket det sosiale. Jeg bare orker ikke å være sosial og skaffe meg venner på skolen, og da blir jeg hun som blir uttafor i klassen, og den følelsen liker jeg ikke heller.

 

UKENS INNKJØP
En julegave og en hudkrem. Julegaven kan jeg ikke akkurat vise bilde av, og hudkremen er vel heller ikke så spennende å se bilde av.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Farget håret blått?” er det mest leste innlegget denne uka. Folk begynte å kommentere at fargen var stilig, haha kan ikke folk bare lese innleggene før de kommenterer? Jeg hadde jo ikke farget håret blått. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg