årets julekjole

Jeg trenger virkelig en ny julekjole, for jeg har faktisk ingen! Jeg har latterlig lite finkjoler, så derfor har jeg tittet litt på nelly. Nelly har så mye fint, og til en veldig grei pris. Liker! De har jo nesten litt for mye, haha. Jeg skal på julebord med jobben om ikke så lenge også, så en ny kjole må jeg finne meg ganske kjapt. Da er det ihvertfall bra nelly er kjapp på leveringen. Her er noen kjoler jeg har sett meg ut! ↓


nr 1. HER // nr. 2 HER


nr. 3 HER // nr. 4 HER


nr. 5 HER // nr. 6 HER


nr. 7 HER // nr. 8 HER

Hvilken kjole synes du var finest? Selv falt jeg veldig for den svarte nummer 1, 2 og 3. Føler kanskje den røde er mest julete, og passer kanskje best nå mot jul? Synes den var veldig fin! Men så har jeg litt lyst på en kjole med lange armer, så nr. 1 har jeg kanskje mest lyst på. Synes ryggen var så fin! Hmm, får høre hva Anders synes, haha. Ble kanskje mye svart, heeeh! Men blir fint med riktig tilbehør, og rød leppestift. 😉



Nå har jeg nettopp vært på et møte, og skal spise middag nå før jeg drar til jobb om en time. Bahh, frister så mye mer å ligge under pleddet og se serier! Det får jeg gjøre når jeg kommer hjem. Dere får ha en fin dag, fortell gjerne hva dere synes om kjolene! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg