uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Har nesten akkurat kommet hjem fra Verdal. Jeg og Anders var jo som sagt hos mamma i går, og sov over til i dag. Var koselig! Vi var en tur å besøkte bestemor og dem også på rostadgården, de hadde julemarked der. Nå var det godt å komme hjem og finne sofaen.

 

UKENS OPPTUR
Hmm. Jeg vet egentlig ikke. Jo, kanskje at jeg får jobbet med lønnet arbeid i desember. Da har jeg fått en del ekstravakter, og det beste er at jeg har fri de dagene jeg ikke er satt opp på noe ekstra. Jeg liker å ha fri, hehe. Da skal jeg få vasket leiligheten skikkelig en dag, det trengs nå. Blir liksom aldri at jeg gidder å vaske når jeg kommer hjem fra jobb.

 

UKENS NEDTUR
Hmm, jeg har ikke hatt noen spesielle nedturer denne uka. Det er egentlig sjeldent ellers også, det er liksom bare småting som jeg uansett glemmer. Om det skulle være noe, så må det bli da jeg hadde funnet nye sanger på spotify, som jeg skulle høre på da jeg gikk til jobb om morgenen dagen etter. Så hadde de ikke blitt nedlastet, og jeg fikk ikke til å høre på dem. Jeg hadde gledet meg til å høre på de, så det var litt nedtur da haha.

 

UKENS CRAVING
Ifa! Ifaaaa in my heart♥ Spiser opp en eske på null komma niks!

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At Luffy hadde driti på gulvet imens vi var borte, haha åhh. Hadde glemt å byttet på kattedoen. Takler virkelig ikke drit, spy og sånne ekle ting. Det er det vel ingen som gjør, men jeg brekker meg så jævlig. Jeg kan brekke meg bare av at kjæresten snyter seg liksom. Herregud jeg kan aldri få barn, hadde sikkert kastet opp hver gang jeg skulle skiftet bleie. Lol.

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Det var noe jeg lå å tenkte på her en kveld/natt, og det var at om ting vi tenker/ser for oss inni hodet faktisk skjer på ekte. Bare sånn vanlige ting, du ser for deg at noen snakker om noe(n) eller noe sånt, også kanskje skjer det/har skjedd på ekte. Kanskje vi alle mennesker er litt klarsynte uten at vi vet det. Litt dårlig forklart kanskje, men… Jeg skulle ønske jeg var klarsynt! Går det an å bli det hvis man øver? Haha..

 

UKENS INNKJØP
Kjøpte en kjole fra Nelly.com på black friday. Skal bruke den som julekjole, tenker jeg. Her er et bilde av den. ↓

UKENS MEST LESTE INNLEGG
To irriterende ting ved å bo i sentrum

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg