lengter

Summer, come back to me!


Har sett igjennom sommerbildene i arkivet, jeg savner sommer! Synes det kan være skikkelig koselig med vinter altså, bare sitte inne å kose seg under pleddet. Men noen ganger blir jeg litt lei, vinteren kunne vært litt kortere, og sommeren liiiitt lenger. Eller hva?! Men det hjelper vel ikke hva jeg vil og ikke, jeg får bare akseptere at jeg bor i et land der det seriøst er vinter nesten hele året, haha. Jeg bare savner å kunne sitte ute å drikke cider, og sole meg! Tror aldri jeg har vært så blek som nå, på flere år, haha. Jeg tok jo solaium flere ganger i uken for noen år siden, og var brun hele året. Nå har jeg droppet solarium, og får heller bare være blek om vinteren. Vil ikke se ut som en rosin når jeg blir 40 heller liksom. 

Nå gleder jeg meg enda mer til sommer, siden jeg og kjæresten bor i 3. etasje og har egen passe stor veranda. Skal kjøpe oss verandasofa og litt diverse når det blir sommer, gleder meg! Blir digg å få hele sola heeele dagen lang, og å kunne ha vors ute på verandaen. Gledes helt sykt, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg