mysigt

Hallo! Nå har jeg nettopp sett dagens episode av Westworld, den serien eeer så bra! Kjæresten har gått å lagt seg, og jeg sitter i stua og skal lese videre i boka mi. Var på biblioteket å lånte en bok som heter 'broren min' her en dag, og har kommet et lite stykke i den nå. Liker boka veldig godt så langt! Jeg liker å lese selvbiografier. Skal fortelle mer hva jeg synes om boka når jeg har lest den ferdig. Kjøpte meg en bok i dag også, den 'etter deg', altså etterfølgeren av 'et helt halvt år'.

Jeg begynner ikke før kl 15 i morgen, derfor kan jeg sitte oppe litt lenger i kveld, men kjenner jeg begynner å bli litt trøtt. Skal lese litt til før jeg legger meg. Har tent lys, og kjøpt litt adventspynt. Tenk at vi snart er i desember, da! Herregud, tida flyr. Kjøpte duftlys som lukter vanilje da jeg var på IKEA tidligere denne måneden, og det lukter bare sååå godt! Angrer på at jeg ikke kjøpte fler, de kosta tross alt bare 14 kroner. Nei, dere får ha en fin kveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg