kino

Hallo! Nå kom jeg nettopp hjem etter å ha vært på kino å sett 'Fabeldyr og hvor de er å finne' sammen med Anders. Filmen var helt grei, hadde kanskje litt for høye forventninger til den. Men den var så absolutt ikke dårlig heller! Nå skal jeg hoppe i dusjen, så blir det mer filmseeing etterpå. Tenker å se en film som heter 'Prisoners', ser den har fått 8,1 på IMDB og det et ganske bra rating. Jeg mååå alltid se ratingen filmene eller seriene har fått på IMDB før jeg ser dem, hvis den er under 6 så gidder jeg ikke se. Haha.. Om noen har noe bra filmtips så kom gjerne med dem! Blir bare rolig denne helga også. Haha, folk tror sikkert jeg er gravid fordi det er så lenge siden jeg har drukket alkohol. Jeg skal på julebord i morgen, og skal innrømme at jeg ikke har så veldig lyst. Ikke at det er noe galt, men jeg er ikke så glad i sånne ting. Sånn har jeg alltid vært, bahh!

Dere får ha en fin helg folkens! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg