uken som gikk

 Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg tatt meg en dusj. Nå blir det avslapping resten av kvelden.

 

UKENS OPPTUR
At Anders har kjøpt med colabokser med hjem fra Sverige. Haha det var ukens store opptur, liksom.

 

UKENS NEDTUR
At jeg har måttet jobbe helg i to uker nå. Både lørdag og søndag. Er virkelig ikke noe fan av å jobbe helger, men det går nå greit allikevel. Det har vært mye folk, så da flyr tiden avgårde!

 

UKENS CRAVING
Hmm, smash om det skulle være noe. Yummi! Jeg og Anders kranglet om hvem som skulle gå på butikken for å kjøpe det her en dag. Vi bor 2 minutter unna butikken liksom, haha! Jeg synes bare det er såå kjedelig å være på butikken, men det ble jeg som måtte gå, heheh.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Jeg har klart å gjort noe feil når jeg sendte meldekort på lørdag, så jeg fikk ikke penger i går. Åååh, da ble jeg forbanna på meg selv. At det går ann!

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Etter nyttår skal jeg sammen med NAV prøve å finne en ny praksisplass eller jobb. Jeg synes det er litt synd, men jeg vil jo være en plass der det er mulighet for at jeg kan få fast jobb, noe jeg ikke får på KID. Jeg trives på KID, så blir trist å etterhvert slutte der. Jeg aaaner ikke hvor jeg vil være senere, men må vel bli en eller annen butikk, siden jeg ikke har noen utdanning. Kanskje jeg tar opp noen fag, men hva er vitsen? Får man lettere jobb da liksom? Jeg skjønner ingenting. Haha, det kom vel ikke som noen bombe at JEG ikke skjønner noe. Jeg føler ikke jeg kan hoppe rett inn i en fast jobb heller, fordi det tar så laaang tid før jeg lærer ting skikkelig. Unormalt lang tid, faktisk. Jeg prøver å si det til folk, men de forstår visst ikke helt. Jeg har jo ikke så mye jobberfaring fra før da, så er nok litt derfor jeg er så treg. Jeg har aldri hatt fast jobb før…

 

UKENS INNKJØP
Ingen innkjøp denne uka. Jeg har vært en blakk mafakka. Hvorfor ble jeg ikke født pen og interessang slik at jeg kunne blitt toppblogger som tjener 100k i måneden?! Lol…

UKENS MEST LESTE INNLEGG
LONG TIME NO SEE. Det er jo det eneste innlegget jeg har skrevet, haha.


Glemte å lage ‘uken som gikk’ innlegg sist uke. Sårrehh! Har blitt lite blogging i det siste. Det er på grunn av at jeg har jobbet mye kveld den siste tiden. I dag når jeg kom hjem fra jobb shinet jeg og Anders leiligheten litt. Det eeer så digg når det er ryddig og pent her! Jeg takler jo ikke rot, haha. Var seriøst en million kopper som måtte vaskes. Sånn går det når man gir opp koppvaskelivet. Nå er jeg egentlig drit trøtt, så skal slappe av resten av kvelden. Dere får ha en fin kveld! 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg