miss distré & klabb

– Skal ta oppgjøret på jobb, så skal jeg regne ut 10 kroner + 1 krone, og får det til å bli 6 kroner. Alt blir bare rot og det hele tar mange flere minutter enn nødvendig. 

– Klarer å skumpe borti Anders imens han drikker melk, slik at han får en svær melk-dam over den nye t-skjorta si.

– Drar på butikken for å kjøpe smash, battery til Anders og mozell til meg selv. Kjøper feil battery til Anders, og kjøper light mozell i stedet for vanlig. Mozell light smakte dritt, og det gjorde visst battery’en til Anders også.

– Klarer å skrive på meldekortet at jeg har jobbet hver dag (jeg har bare jobbet med lønn 2 dager den perioden) og får ikke penger.

– Glemmer å vanne den ene blomsten min, slik at den dør en grufull død oppi den alt for lille blomsterpotta si. Stakkars.

– Går hjem med jobbkniven i baklomma på buksa. Ser sikkert ikke dumt ut.

– Klarer å miste øreproppene mine ute på trappa, uten at jeg merker det. Finner de ute akkurat når det har begynt å regne noen timer senere. Heldigvis overlevde de!

Yesda! Der har du altså meg de siste to ukene. Miss distré og klabb. Får lyst til å slå meg selv i hodet med noe hardt noen ganger. Haha, altså… Nå har jeg kommet meg hjem fra jobb, har tatt meg en varm dusj og nå holder jeg på å lage mat. Er hjemme alene, så i dag blir det kyllingvinger, salat og ris. Nam, synes kyllingvinger er dritgodt jeg! Med maaasse pepper på. Nammis. Resten av kvelden blir det avslapping, er egentlig ganske sliten. Det gikk i ett på jobb i dag også, masse folk hele tiden. 


noen bilder fra i fjor. Ser ikke så veldig fresh ut nå

Nå ligger lille Suzie oppå meg. Det lukter shampo av henne. Anders dusjet henne i dag, haha! Så nå lukter hun kjempegodt og pelsen kjennes ren ut. Hun har så tykk pels, derfor føles den litt fet etterhvert, så da dusjer vi henne av og til. Tror faktisk hun liker det litt, hun holder seg ihvertfall helt i ro i dusjen. Hun er så søt når pelsen blir våt, ser ut som en liten råtte.♥♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg