verdens kjedeligste middag

Hallo! Nå har jeg nettopp ordnet meg, og spist middag. Jeg begynner klokka 15 i dag, derfor ble det fjorland til middag siden Anders er på jobb. Tenkte jeg skulle prøvde den med oksekjøtt, og herreguuud så kjedelig! Var jo ikke noe smak på kjøttet eller sausen, og poteten smakte dritt. Verdens kjedeligste middag jeg ever har spist, uten tvil. Mye mat i pakken var det heller ikke. Så det var absolutt ikke verdt de 59 kronene det kostet! Æsj.. Blir å stoppe innom kiwi på vei til jobb for å kjøpe sjokoladeboller, synes jeg fortjener det etter denne rævva middagen. Haha!

Nå ligger Suzie oppå meg og sutter på labben sin. Hun har ikke sluttet med suttinga, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Lol, det ser så rart ut. Har aldri sett en katt som sutter på sin egen pot. Litt søtt, da. Jeg ligger egentlig bare her å psyker meg opp til å skulle gå ut, det er jo så glatt og kaldt! HVORFOR har jeg ikke skaffet meg lappen og bil? Ååh, jeg er så treg. Tror jeg har litt fobi for å kjøre, sånn helt seriøst. Jeg gruer meg sånn til å begynne å øvelseskjøre at jeg har lyst til å gråte. Min største frykt er å kjæsje. Det et 4 ting jeg frykter mest i hele verden og det er, 1) at jeg skal havne i bilkræsj, 2) at kjæresten skal være utro, 3) at noen jeg er glad i dør og 4) at verden går under imens jeg lever. Haha! Nå må jeg nesten dra. Dere får ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg