jul allerede?

Herregud, jeg kan ikke fatte at det er julaften på lørdag. Allerede?! Jeg har virkelig null julestemning. Jeg hadde faktisk litt julestemning i november, men da desember kom så forsvant den helt. Jeg har ikke noe julestemning at all! Litt synd, det har jeg ikke hatt de siste årene heller. Får håpe den kommer når jeg drar hjem til familien lille julaften. Jeg har ikke gidda pyntet så mye her hjemme. Helt ærlig så bryr jeg meg ikke så mye om det. Jeg tenker jeg vil pynte mer og komme i mer stemning når jeg får barn. Men akkurat nå så bryr jeg meg ikke så veldig mye om jula, eller andre høytider. Selvsagt er det koselig å feire med familien, men ellers er jeg ganske likegyldig til det hele.

Uansett.. Har lagt meg, Anders ligger ved siden av meg og sover. Jeg er ikke så trøtt enda, så ligger bare her og surfer på telefonen. Begynner ikke før kl 16 imorgen, så det betyr at jeg kan sove lenge!<3<3 haha, søvn er det beste i verden. Jeg trenger seriøst 9 timer med søvn hver natt, MINST! Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person som er så glad i å sove som jeg. Jeg kan sove 16 timer i strekk om jeg kan, lett. Husker da jeg gikk på skolen og begynte klokken 08, og måtte stå opp klokken 07. Jeg var så trøtt at jeg slet hver morgen med kvalme. Det var helt jævlig! Nå jobber jeg jo på kjøpesenter som ikke åpner før 10, heldigvis. Tror seriøst ikke jeg takler å ha en jobb det jeg må opp klokka 6 eller 7. Jeg spyr nesten av tanken på å stå opp så tidlig, haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg