pønta tre’et

Hallo! Nå er jeg hos mamma, og sover over her til i morgen. En stund siden jeg hadde vært på besøk. Vi har akkurat sett på filmen om Snåsamannen, haha. Synes den var litt interessang jeg da. Virker som en bra mann! Ellers har jeg hjulpet til å pyntet juletreet her, koselig. Ble fint jaaa! 😉 Får jo litt julestemning og. Drar hjem i morgen igjen, så drar jeg tilbake lille julaften. I år skal jeg og søskene mine feire julaften med pappa og familien min der. Gleeeder meg til en liten juleferie nå, har jobbet hver eneste dag i to uker. Aah, skal bli så godt.

Dette ble bare en kjapp oppdatering. Nå blir det bare avslapping videre, før det blir natta. God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg