lille julaften

Hallo! Tenk at det er lille julaften i dag, hva skjedde? Like sjokkert hvert år, haha! Jeg har pakket inn julegavene og fått levert et par av dem, og resten blir med meg til Verdal. Jeg hadde egentlig tenkt å dra til Verdal i dag, men blir hjemme med Anders, siden han drar til moren sin i morgen. Skal feire jul med pappa og familien min der i år, så det blir koselig! Jeg satt å tenkte på noe her en dag, og det er hvor synd jeg synes på dem som ikke har noen å feire jul med. De som ikke har noen familie, eller som ikke har kontakt med de. Det må være sinnsykt trist og ensomt, klarer ikke å sette meg inn i deres situasjon. Julen handler liksom om familie og det å være sammen med de man er glad i. Får vondt i meg av de som må sitte alene. Og er det en ting jeg aldri har tatt for gitt, så er det familien min! ♥ Er så glad for at mine fremtidige barn vil få en så stor og snill familie.



Se dette fine ”disco dyret” jeg kjøpte på KID! Det heter disco dyr, haha. Synes navnet var litt morsomt. Nå skal jeg få med meg Anders å se en film her. Jeg skulle bare blogge i 1 minutt, og så tok det plutselig 15 minutter. PC’en døde her en dag, så den måtte på reprasjon, og nå ville den ikke legge ut bildene mine på bloggen. Måtte legge dem på google foto, for så å lagre dem og SÅ legge dem ut på bloggen. Bahh, for et styr. Meg + teknologi kan være en dårlig kombo når den bestemmer seg for å ikke funke. Det er virkelig ingenting som får meg mer irritert enn når noe teknologisk ikke funker. Da klikker det i huet mitt. Haha!
 Absolutt alle bildene mine ble slettet, men egentlig så var det like greit. Nå er PC’en så ryddig! Hadde dritmange bilder, og gadd aldri å rydde i albumet. Så alt bare fløt over. Jeg er veldig rotete på PC’en og på iphonen, gidder aldri å slette gamle notater eller bilder. Men nååå skal jeg avslutte her. Dere får ha en superfin jul! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg