god jul!

Hallo! Nå er jeg hos bestemor og pappa for å feire jul med familien her. Kom hit i 1-tiden i dag, og har bare slappet av her siden. Vi skal til tanta mi for å spise senere i kveld. Gleder meg helt vilt på ribbe, det er SÅ godt! Har ikke så mye å fortelle, tenkte bare å stikke innom en kjapp tur for å ønske dere god jul. Her kommer noen julete bilder jeg har knipset i dag. ↓


♥♥♥

Anders er hos mammaen sin nå for å feire, og han har tatt med kattene. I fjor hadde han med Luffy (da hadde vi ikke fått den andre katten enda) og da var Luffy bare noen måneder. Da var han helt spinnvill, og hadde klatret opp i juletreet så kulene ramlet av. Hahah! Nå er han voksen og har blitt mye roligere, det samme har Suzie. Så får håpe treet berger i år, hehe! Droppet forresten å ha på kjolen jeg bestilte fra Nelly, ble ikke heelt som jeg hadde tenkt. Typisk. Tror jeg bare selger den jeg, haha. Det er en fin kjole da, så er sikkert noen som vil kjøpe den. Håper jeg. Typisk meg å rive av lappen, sånn at jeg ikke kan returnere den.

Dere får ha en fin kveld videre! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg