uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå plages jeg med å få laget dette helvetes innlegget. Jeg har ingen pc å låne at the moment skjønner dere, så jeg må blogge på mobil. Blogg.no’s bloggapp er jo helt ubrukelig, så dette innlegget prøvde jeg først å skrive inne på blogg.no nettsiden, altså ikke appen. Men det ble jo helt klikk på mobilen. Så nå skriver jeg dette inne på notater, lol.

UKENS OPPTUR
Julaften, og alle de fine gavene jeg fikk. Fikk to bøker jeg ønsket meg også, pluss en jeg kjøpte meg selv, så nå har jeg masse å lese! Yay! Bokglede.♥


UKENS NEDTUR
Hmm, jeg vet ikke helt. Har ikke hatt noen spesielle nedturer. Kanskje at jeg må være et par dager fra kjæresten da. Savner han sånn! Jeg er jo avhengig, haha :((((

UKENS CRAVING
Julebrus på glassflaske! Skal sprette meg ei iskald flaske etterpå, nammm!


UKENS IRRITASJONSMOMENT
Haha, nå skal dere høre. På jobben min så har vi ikke do inne i butikken, så når vi skal på do må vi gå på enten ansatt toalettet (dit gidder jeg aldri å gå fordi det er et stykke unna, pluss at det har kode og jeg kan ikke den) så da går jeg på kundetoalettene som et nærmest butikken. Men det er et lite problem da vet du. Det er 3 do der, men bare 1 jeg kan gå på. Eller tør gå på, hehe. De andre to toalettene er det nemlig to edderkopper inne på, og de har vært der inne siden i sommer! Er masse spindelvev i taket der, æsj. Så av og til er toalettet “mitt” opptatt, da må jeg gå heeele veien i enden av kjøpesentret på det andre kundetoalettet. Ahhh, så tomvindt! Haha.. Kan ikke vaskedamene bare fjerne de helvetes edderkoppene og spindelvevet?!!! De må jo ha lagt merke til alt vevet. I sommer når jeg ikke hadde lagt merke til edderkoppene, så satt jeg på do og så opp i taket, gjett om jeg tisset gaaanske raskt da! Hahaha! I tillegg hadde den ene fått unger, så det krølet av dem. Fyfaen så ekkelt.
 

Ukens låt
Cascada – last christmas. (lol)
 

UKENS TANKE 
Hvor jævlig heldig jeg er. Jeg har en stor familie å feire jul med, jeg får skikkelig brae gaver, jeg har tak over hodet, får masse god mat, har verdens snilleste kjæreste, to søte katter og alt jeg trenger. Skal innrømme at det ikke er så ofte jeg tenker over sånt, hvor priviligert jeg faktisk er. Det et ikke en selvfølge for alle det. Det fins faktisk fattige i gode Norge også, de som så vidt har råd til julemat eller gaver til barna sine. Dette er noe jeg aldri har måttet opplevd selv, og det er jeg evig takknemlig for. Mest takknemlig er jeg for familien min. Jeg har kjent flere som ikke har så stor familie, og når de har snakket om at de ikke har så mange å ferie jul/bursdager osv med så blir jeg trist på deres vegne. Familie betyr sykt mye for meg!



UKENS INNKJØP
Det et dette discodyret, som det heter. Synes det er skikkelig fint! Kjøpt på KID.


UKENS MEST LESTE INNLEGG
 ”JUL ALLEREDE” er det mest leste innlegget denne uka.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg