fler bilder fra gårsdagen

Hallo! Nå skal vi straks spise middagsrester fra i går. Nam, er så sulten! Så langt har jeg ikke gjort annet enn å slappe av og spise snacks, og senere i kveld skal jeg være med mamma i selskap. I morgen bærer det ut på livet, blir gøy. Uansett, tenkte å vise noen fler bilder fra i går! Først var vi hos bestemor, og etterhvert dro vi til tanta, onkelen og søskenbarna mine for å spise der, så dro vi hjem senere på kvelden for å åpne gavene våres her. Da vrengte vi av oss finstasen, og åpnet gavene i pysjen/chilleklær. Så digg! Bildene er litt spredd fra både hos tanta mi og bestemor.

Hadde en koselig kveld i går! Her er årets julegaver og. ↓


 
Fikk hårkur og protection spray fra GHD, et sengesett, to bøker, bestikk (det trengtes!), to stakelys fra kahler, adidas sokker, serveringsfat(?), duftlys og 6000kr. Føler det er litt skryt å legge ut julegavene, men det er jo det bloggere gjør. Haha! Har ikke fått takket alle enda, så det skal jeg gjøre etterhvert. Vet forresten at jeg får et hvitt pelspledd også fra en kompis, men den gaven har jeg ikke fått hentet enda. Er så fornøyd med alle gavene! Spesielt pengene, nå skal det spares til ny sofa.

Nå er maten ferdig, så må nesten stikke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg