så måtte det komme til meg også

Nå har jeg akkurat sett film, “sykt lykkelig”, en norsk film fra 2010. Jeg har sett den før, og den gang synes jeg ikke den var noe bra, så skjønner ikke hvorfor jeg så den en gang til. Haha! Jeg gidda ikke lete etter noe annet å se på. Vi har netflix, HBO, viaplay og mange tvkanaler, men ingenting å se på. Rart det der! Hadde det vært for 30 år siden så hadde folk hoppet i taket. Shit, vi er blitt bortskjemte.

Nok om det. Jeg har blitt syk, jippi… Ikke kjempesyk, men kjenner det på kroppen, nesa renner og jeg nyser sikkert 10 ganger i timen. Anders og flere i familien har vært syk, så såklart måtte det komme til meg også. Jaja! Har hatt en liten ryddedag her hjemme i dag. Har rydda, støvsugd, vasket 1000 kopper og vasket klær når vi kom hjem fra jobb. Noen ganger føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å rydde, selv om vi bare er to som bor her. Jeg liker å ha ting på stell, jeg hateeer når ting bare flyter. Jeg klarer virkelig ikke slappe av når det er rotete irundt meg i mitt eget hjem.

Nå skal jeg lese litt blogger, og så blir det natta om ikke så altfor lenge. I natt sov jeg i 11 timer, og det var SÅ godt! La oss skikkelig tidlig i går, noe jeg ikke har gjort på lenge. Er ofte jeg sitter oppe til 01, og det må jeg slutte med. Blir så tungt å stå opp! For et par måneder la jeg med senest 11, og da var det ikke noe problem å stå opp om morgenen. Det må jeg fortsette med. Uansett! Jeg tenkte å lage et ‘året som gikk’ innlegg, der jeg oppsummerer litt hva som skjedde måned fra måned. Skal få laget det senere. Nå skal jeg avslutte her. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg