året 2016 – del 1

I fjor lagde jeg et innlegg om året som gikk, så tenkte jeg skulle gjøre det samme i år! Kan ikke fatte at året 2016 allerede er over. Liksom, HVA skjer med tiden? Den går så raskt at jeg blir seriøst dritredd. Plutselig er mine glansdager over, og jeg er blitt gammel og med fem hylende unger irundt meg. Lol. Jeg vil ikke bli eldre enn 23, basta! Tenk at jeg blir 24 i sommer, herregud jeg blir nesten deppa. 24 år er vel ikke all verden tenker kanskje du, men JO det føles så gammel! Wæ! Haha.. Men nok babbling, her er året som gikk, del 1!

Januar

– Jeg skrev den ”aller første gangen” innlegg på bloggen, det kan du lese HER.

– Jeg og Anders kjøpte oss frityrkoker. Starten på et usunt og fett kosthold. Heheee! Laga oss kjempemye chips en periode husker jeg. Har heldigvis sluttet å spise chips annenhver dag, haha!



– I slutten av januar så kom det syyykt mye snø. Jeg våkna en morgen av at naboen styrte og holdt på utenfor, og da måtte jeg se ut ruta fordi jeg lurte på hva som skjedde. Da var det sikkert en meter med snø ute, og han kom seg ikke ut med bilen sin. Haha. Jeg skulle gå til butikken senere på dagen, og fikk nesten ikke opp døra. Snøen gikk helt opp til knea mine, tror aldri jeg har sett så mye snø før! 

– Jeg og kjæresten kjøpte et megasvært kattestativ til Luffy, som vi bestilte fra ebay. Pakken veide seriøst over 20 kg! Gjett om jeg ikke klarte å miste pakken, slik at en del knakk? Typisk. Heldigvis gikk det bra, stativet overlevde, og lever fortsatt i dag. Vi har bare gjort det liiitt mindre, haha.

– Jeg begynte å se alle sesongene av ‘The girl next door’, haha.

Ellers så skjedde det ikke så mye i januar.

Februar – 

 – Snapchat fikk nye filter, og det hadde man det såklart veldig gøy med!

– Luffy ble kastrert, stakkars liten! Han var skikkelig shabby og svimmel når vi hentet han, også hadde han fått sånn ”fin” skjerm rundt hodet. Dakar, haha! Han kom seg raskt igjen da. Må si jeg gruet meg litt, siden den forrige katten døde etter vi steriliserte henne.



– Jeg og Anders begynte å se ‘the 100’ på netflix. Bra serie, anbefales!

– Jeg skrev et innlegg om mine fylle-tabber, haha. Det kan du lese HER!

Denne måneden skjedde det heller ikke så mye spesielt. Var mye alene hjemme siden Anders jobbet mye kveld, så det ble mye serietitting og slikt. Så jeg bare deler noen random bilder fra februar måned. 







Mars – 

– Jeg var med mamma og lillesøstra mi og så på UKM. Der var det en jente som sang mercy on me av Christina Aguilera. SÅ bra sang! Rart jeg ikke hadde hørt den før.

n5DjqmqZQ1s

– Jeg satt i en eeevighet og sikla etter de her skoene ↓


Jeg kjøpte dem i sommer, og har ikke brukt dem en eneste gang. VELDIG typisk meg. 

– Anders skulle til Trondheim for å operere ut en tann, og jeg ble med for å knipse litt bilder imens.

– Jeg var på kinaresturanten i Verdal sammen med mamma og kjæresten hans. Kjøpte meg noe som heter kinesisk pepperbiff, og det var noe av det beste jeg har smakt. Mulig jeg har smakt svært lite, men det var skikkelig godt. Yum!

– Vi begynte å ta med Luffy utendørs for første gang. I starten synes har det var kjempeskummelt, og sto alltid utenfor døra og mjauet og ville inn. Haha!

– Jeg skrev et innlegg om hvor du kan kjøpe litt annerledes klær HER!



– En ny visdomstann holdt på å komme opp, og jeg hadde dritvondt. Ibux var min beste venn en liten stund.

April – 

– Jeg fant ut at jeg fikk igjen nesten 18.000 på skatten, gjett om jeg ble glad?! Planen om å spare til sofa ble plutselig endret, og jeg begynte å spare til silikon istedet. Jeg hadde jo allerede spart opp 10.000 til ny sofa, men da jeg fikk 18.000 igjen så manglet jeg bare noen tusen til å ta silikon. Så da ble det sånn.

– Jeg og Anders lagde oss hver vår pavlovakake for å feire at vi begge fikk igjen en god del på skatten. Haha!

– Jeg var hos mamma og spiste hjemmelagde våruller, som hun hadde laget. Vårulles er så godt synes jeg! Synd Anders ikke liker det. Hvis ikke skulle jeg prøvd å lage det til middag en dag.

– Jeg begynte i praksis hos KID. Tenk at snart har jeg vært der i et år! Huske jeg gruet meg sånn til å begynne å jobbe igjen, hadde jo ikke vært i praksis for nesten 2 år. Men det gikk jo fint!

– Jeg hadde langt hår! Oh, miss it.

– Jeg skrev et innlegg om falske rykter HER.

– Jeg og kjæresten så en film som het Southpaw, skikkelig bra film!
 



– Jeg veide 50kg for første gang, haha. Hvem skulle trodd at man ble GLAD for å gå opp i vekt, men det blir altså jeg!

– Jeg var i konfirmasjon til lillebroren min, Johannes! Nå er begge brødrene mine konfirmert, så nå er det bare lillesøstra mi igjen. Rart, de vokser så fort! Synes ikke det var lenge siden de var små og jeg brukte å leke med dem. Tida flyr!

Mai – 

– Den 1. mai hadde jeg og Anders vært kjærester i 2 år!♥ Jeg er så heldig som har han som kjæreste, verdens snilleste person! Elsker han.♥♥

– Jeg var blitt heeelt hektet på SKAM, var blitt skikkelig bitt av SKAM-basillen kan man si. For et bra program! Fikk Anders til å like det litt også, hihi.

– Det begynte å bli varmere ute, og jeg kunne sitte ute i skjørt! Herlig!

– Jeg var hos bestemor og spiste masse jordbær med fløte. Nam! Norsk jordbær in my heart.♥

– Jeg var ute og knipset noen vårlige bilder. Endelig var det vååår!

– Det ble 17. mai, og feiret sammen med familien og Anders.

– I slutten av måneden var det ganske varmt, så jeg kunne ligge ute på plena og lese bok. Yay! Begynte å lese ‘et helt halvt år’, veldig bra var den!

– Jeg bestilte hjem en kjempekul Nike crop genser. Denne er så kul!

Juni – 

– I starten av denne måneden fikk vi oss en lite kattepus til, Suzie! Ååå, hun var (og er enda) så søt! Tenkte det kunne være artig for Luffy å få en kattevenn. Tror han hatet henne de første dagene, han gikk bare etter henne og bet henne i nakken, for å vise hvem som er sjefen. Stakkars Suzie, haha, men det gikk seg til. Etterhvert sov de sammen og hele pakken, så det var jo bra! Suzie ble gitt bort en måned for tidlig, så hun var jo knøttliten da vi fikk henne. Halledussan, så nuskete hun var.
 

– Jeg ble heelt hektet på denne isten med hasselnøtter. Den er så god! Er kjempelenge siden jeg har spist denne, må kjøpe den en dag igjen.

– Jeg spiste ikke bare masse is, men masse melon også. Elsker melon!

– Jeg var å grillet sammen med mamma, kjæresten hennes og søskene mine. Gud, jeg savner grillmat!

– Jeg solte meg hver gang jeg hadde mulighet. Her var jeg hjemme å solte meg i fine hagen til bestemor.

– Jeg kjøpte meg en superkult bilde fra Kremmerhuset! Anders derimot, han synes bilder av drit stygt, og ble sur på meg for å bare ha kjøpt det uten å snakke med han først. Haha, synes det er litt søtt (og bra) at han bryr seg om hvordan hjemmet skal se ut.

– Jeg og Anders var på havfrua og grillet sammen med familien min på mamma’s side. Og tidligere på dagen var vi hos mammaen hans og spiste pizza. En koselig dag!

– Jeg begynte å lese boka ‘calendar girl’. De bøkene har jeg helt glemt, har enda ikke lest nummer 1 og 2. 

– Jeg hadde bursdag den 30. juni, og ble 23 år. Uæææ, tenk at jeg blir 24 i år! Blir skremt, jeg. Hadde en rolig, men fin feiring. Spise på Orion sammen med Anders etter jobb, og senere på dagen kom moren og broren hans på besøk.

Det var det første halve året, del 2 kommer senere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg