babbling

Hallo! Nå har jeg nettopp spist middag. Er alene i kveld, Anders er på jobb. Etter dette blogginnlegget tror jeg at jeg skal ta meg en liten powernap, er litt trøtt. Er fortsatt litt syk, er helt tett i huet. Hører stemmen inni hodet mitt når jeg snakker, og har tidenes ”tett i nesen” stemme. I morges var det HELT jævlig å stå opp, hadde nesten lyst til å dø. Jeg kom meg opp til slutt, 15 minutter før jeg måtte begynne å gå til jobb. Haha, gadd så vidt å ordne meg. Så i dag har jeg virkelig følt meg stygg! Da jeg skulle gå snødde det som F, helt sykt. Jeg ble klissvåt, og det snødde rett i ansiktet mitt hele de 20 minuttene på vei til jobb. Hadde lyst til å gi opp livet, og bare sette meg ned å gråte. Lol. Holdt på å fryse ihjel! Det er dager som dette jeg hater meg selv for at jeg ikke har skaffet meg lappen og bil enda. Gud vet hvor mange ganger jeg har gått til jobb i storm, og tenkt det samme. MÅ_SKAFFE_LAPPEN_TIL_VÅREN! Denne gangen SKAL jeg det. Lover meg selv det.

Har tatt med dyna på stua. Kos! Ligger i sofaen og gomler i meg godteri. Jeg og kjæresten fikk en del godteri av tanta mi i feriegave, hehe. Føler jeg så absolutt ikke har hatt noe bra kosthold i det siste. Tror jeg spiser litt for lite også, spiser liksom bare lunsj og middag, og ikke noe mer enn det. Isåfall er det bare dritt jeg spiser. Fy! Må skjerpe meg. Haha.. Og imens jeg sier det tar jeg meg en sjokoladebit til… ehe.

Dette er hva jeg skal gjøre i kveld. Lese i den nye boka mi ‘etter deg’, og se serier på pc’en. Har to bøker til jeg ikke har lest enda, så nå skal det leses i vei! Elsker å ha mange bøker jeg ikke har lest enda!

Kjøpte meg nytt duftlys på kid i dag, det hvite helt fremst. Det var med på januarsalget og lukter så godt! Før har det kostet 250 kroner, og nå kostet det 64 kroner så da måtte jeg ha det. Lukter litt som hubba bubba, den tyggigummien. Det er en av mine favorittlukter (og smak), hehe! Alt dette pynteinteriøret skal ikke stå der, jeg bare har ikke fått kjøpt hylle enda. Tenker jeg skal kjøpe det for å ha en del pynt og bøker på. Det må jeg få ordnet etterhvert. Så står en gulvmatte og nytt bord på kjøpslista, men det får bli etterhvert. Har ikke råd til alt på en gang. Er forresten SÅ fornøyd med den nye sofaen! Synes stua ble så mye finere. Virkelig et godt kjøp! MEN nok babbling fra meg, nå skal jeg sove litt! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg