i håp om å føle meg litt freshere

Det ble ikke noen powernapping på meg, lå og så The Kardashians istedet. Ble plutselig ikke noe trøtt allikevel, hehe. Følte meg så sykt ufresh istad her jeg lå med ubarberte legger, 5 cm ettervekst (bokstavelig talt, jeg målte den, lol. Nå MÅ jeg seriøst ta den fæle etterveksten snart), snørrete og rød nese, udusjet og i tillegg er tante rød på besøk. DIGG! Så jeg bestemte meg for å fikse neglene og ta på ansiktsmaske. Nå føler jeg meg i det minste litt freshere. 

Lekker! ↑ Har drukket sikkert en liter med vann, men føler meg fortsatt dehydrert. Bah! Uansett, Anders kommer hjem om en time, og vi har planlagt å se film. Jeg fikk i oppgave å finne en til han kom hjem, men her sitter jeg og har ikke funnet noen enda. Noen tips? Jeg har lyst til å se en trist film! Haha, jeg vil bare se triste filmer for tiden, aner ikke hvorfor. Her en dag sa jeg til Anders at jeg vil se en trist film, og han bare ”NU IJÆNN?! Du vil jo bærre sjå deprimeranes filma”. Hahah, jeg bare har en sånn periode. Plutselig vil jeg se romantiske filmer, og senere en periode vil jeg se kun thrillere. Yesda. Sånn går nu dagan… Må nesten lete etter en film jeg da. Dere får ha en fin kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg