sure selgere

Hallo, og god kveld i stuggun. Lol. Allerede helg! Har ikke heelt fredagsfølelese, skal nemlig på jobb i morgen. Er varetelling så de trenger flere folk der. Jeg har aldri vært med på varetelling før faktisk. Jeg og kjæresten har akkurat sett en film som heter ”how to lose a guy in 10 days”, hadde aldri sett den før faktisk. Jeg likte filmen kjempegodt! Morsom var den også, og det er sjeldent jeg ler av filmer. Så ja, tommel opp for den. Resten av kvelden blir det litt lesing tenker jeg, så blir det natta om et par timer. Kan ikke sitte oppe så alt for lenge siden jeg må jobbe i morgen. Bah, jeg liker ikke å jobbe helger. Men sånn er vel livetttt.

Over til overskriften. Gud så mange sure mennesker det finnes i serviceyrket! Jeg forstår det ikke. Hvem vil ansette sure idioter? Her en dag var jeg å handlet på coop extra, og i kassen satt det en potte sur jente. Bak meg i kassen sto kollegaen hennes å skulle handle noe, og da begynte hun å småkjefte på han for et eller annet. Hun spurte om han kunne gjøre et eller annet på en skikkelig sur måte. Når jeg skulle betale, så sa hun ”hvor skal du ut?” og jeg bare ”hæ?”, så sa hun ”HVOR skal du gå ut, den døren eller den andre?” (det var rett før stengetid så de skulle låse den ene døren) på en sånn sur og frekk måte. HALLO KJERRING, JEG ER KUNDEN DIN?! Må gå an å oppføre seg. Så var hun såå hyggelig rett etterpå plutselig, wtf. Selv om man er stresset og vil hjem, så skal man ikke la det gå utover kundene. Det trodde jeg hun som selger hadde lært seg, men tydeligvis ikke. Hvis jeg har en dag der jeg blir lettere irritert, så viser jeg det aldri til kundeneMen nok om det, nå skal jeg legge vekk pc’enDere får ha ei fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg