kortere hår og ny matte

Hallo! Nå kom Anders og jeg nettopp hjem fra Verdal. Vi har vært å besøkt familien min der i dag, og så har vi vært på kino i kveld med tanta mi. Vi så 101 åringen, bra film! Likte både nummer 1 og 2. Liker sånn type filmer, de er så chill på en måte. Så ja, tommel opp for den! Har fått gjort mye i dag egentlig, både besøkt familien, klipt noen cm av det slitte håret mitt, kjøpt ny stuematte og vært på kino. Bra dag! Matta kjøpte jeg på bohus i dag. Den har jeg siklet etter en liten stund, synes den er såå fin! Den kosta egentlig 1599, men det var visst kampanje på den i morgen, så da var damen bak kassa snill og solgte den for 1000kr istedet. Synes det var veldig snilt av henne! Hadde vært kjipt for meg å se at den hadde kostet 600 kroner mindre i morgen, haha. Nå begynner det å se veldig koselig ut her inne! Både ny sofa og ny matte for julegavepengene mine. Synes det er fornuftig å bruke pengene på møbler og ting til leiligheten jeg da! Neste kjøp blir et nytt stuebord, som IKKE er glassbord, hehe. Liker ikke dette glassbordet vi har nå, så det skal bort. Nytt bord må jeg kjøpe etterhvert, har brukt nok penger på møbler og interiør nå, haha.

Meen nå skal jeg se en serie som heter 'the night of' på HBO. Dere får ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg