noen i nærheten som fikser bryn?

Nå har jeg funnet min faste plass i sofaen. Har liksom ikke fått satt meg ned ordentlig før nå, har gjort 100 ting etter jeg kom hjem fra jobb. Når jeg kommer hjem fra jobb så setter jeg meg aldri ned med en gang, jeg MÅ rydde og ordne litt før jeg klarer å sette meg ned å slappe av. Haha, hør på hun som har blitt voksen. Litt voksen, iallefall. Hehe! Har akkurat spist kyllingvinger, ris og salat til middag. Yummi! Jeg begynner å komme litt i helgemodus, bare en dag igjen på jobb så er det heeelg. Gledes! Skal ikke jobbe noe denne helga, så det blir godt. Blir avslapping i morgen, og så skal jeg drikke på lørdagen. Hadde egentlig planer om å bare være hjemme hele helga, men blir så jeg drar til en kompis og drikker litt. Blir fun!

Fikk dette fuskepels pleddet av Ivan i går, en litt forsinket julegave. Elsker dette pledder, det er så fint og mykt! Det er fra KID, om noen skulle lure. 



Djungelvrål, en av mine favorittgodteri! Elsker alt som er salt.



En leppestift fra NYX som jeg kjøpte for en stund siden. Liker fargen så godt! Jeg tar litt på fingeren og påfører, istedet for å bruke penselen. Vil ikke at det skal bli for ”hardt”, om dere skjønner. Fargen er kjempefin, så denne bruker jeg hver dag.

Meeen, over til overskriften! Er det noen i Levanger/Verdal/Steinkjer området som fikser bryn til en rimelig pris? (ikke over 400 kr, helst). Helst med tråd, da det går mye kjappere enn med pinsett. Hun som har fikset brynene skal visst ha barn snart, og kan ikke fikse dem. Synd! Hun brukte tråd, og tok bare 130 kroner eller hva det var for det. Billig! Men nå må jeg finne noen andre, rop ut om du vet av noen!



Nå skal jeg fortsette på ‘året som gikk’ innlegget. Dere få ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg