god hælj

God helg, folkens! Endelig kom denne helga, godt. Jeg får aldri noe spesielt stemning ved høytider, men helgestemning får jeg alltid! Jeg og kjæresten har spist taco, og nå spiller han ps4 og jeg leser. Blir bare avslapping hjemme i kveld, skal se 'kongens nei' etterhvert. Noen som har sett, er den bra? Hope so. I morgen bærer det ut på livet, så det blir gøy. Har ikke vært ute siden nyttårsaften. En fun fact: jeg finner meg aldri et bord når jeg ute på uteplasser, skjønner ikke helt greia med det egentlig. Går egentlig bare rundt, er på dansegulvet eller så står vi på røykerommet. Jeg kjøper meg heller nesten aldri drikke ute, kanskje en drink bare. Drikker meg heller full før jeg drar til utestedet. Det er så sinnsykt dyrt å kjøpe alkohol på uteplasser! 80 kroner eller mer for en liten skvett med alkohol, lol.

Nok om det, dere får ha en fin helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg