snow

Hallo! Jeg ligger plassert i sofaen, og kjenner jeg begynner å bli bittelitt trøtt. Anders starta på jobb 06-14, så han har slått av alle lysene og lagt seg på sofaen for å sove litt. Så nå ble jeg også trøtt, haha! Men sove skal jeg ikke nå, jeg sto jo opp for bare fire timer siden. Skal gjøre ingenting spesielt frem til klokka fem, da må jeg begynne å fikse meg. Så får kjempe for å holde øynene åpne, hehe. Jeg drar hos Ivan for å drikke ca klokka seks. Gledes! Ellers har det ikke skjedd så mye i dag, var ute å knipset litt bilder før jeg dro å møtte Anders på jobb. Det snør i lille Levanger!

Ikke akkurat det smarteste å gå i lave adidas sko i 6 cm snø, eheee.



Her ligger jeg plassert nå, Anders har tatt plassen ”min”, haha. Vi begge krangler om sjeselongplassen. Hva skal dere i kveld da? Vi så forresten ‘kongens nei’ i går, og må si jeg synes filmen var kjedelig. Vi begge synes det, så den falt ikke i smak for å si det sånn. Alt for mye snakking! Boooring. Dere få ha en fin lørdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg