storm

Hallo! Nå har jeg funnet senga, godt! Jeg kom 3 timer siden, jobbet til åtte. Sov til ett i formiddag, og dro nesten rett på jobb etter det. Så det er hva jeg har gjort i dag, sovet og jobbet. Fun, ja!

Det har ikke skjedd så mye de siste dagene. Var en tur på jordbærpikene i går med mormor, så det var jo koselig. Spiste den berømte cæsarsalaten deres, kjempegod! Salat er noe jeg aldri kjøper meg ellers, men det er jo kjempegodt! Med masse kylling, god dressing, rødløk, pasta, agurk og krutonger. Mmm! Yummi. Det må bli middag i nærmeste fremtid.

Jeg kjøpte meg en kjempefin veske til 250 (hadde kostet 599,-) i går, så den skal jeg vise dere senere. Den er så fin! Men nå skal jeg legge meg, god natt. 🙂 Merker forresten at det lades opp til storm ute, bahh! Blåser og regner. Bli sikkert hyggelig å gå til jobb i morgen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg