ny veske

Hallo! Så var det helg igjen, og deilig er det! Jeg er hos mamma på Verdal nå, og skal være her i hele helga. Har faktisk ikke vært her siden nyttårsaften, så var koselig å komme på besøk igjen. Nå står norske talenter på tv’en, godis i skåla og som det pleier å være her hjemme. Er alltid så koselig hjemme hos mamma. Har alltid trivdes så godt i denne leiligheta, og har mange fine minner herfra. Den dagen mamma flytter fra her og hjem til kjæresten sin i fremtiden, så kommer jeg til å gråte. Jeg vil ta over denne leiligheta den dagen det skjer, haha. Elsker denne plassen.

Nok om det! Tenkte å vise dere den fine, nye veska jeg kjøpte her om dagen! ↓

Fin, eller hur?! Kjøpte den på citybag til 250 kroner, før hadde den kostet 599,-. Jeg har ingen veske på denne størrelsen, bare sånne små. De store veskene har jeg kastet, så tenkte det kunne være greit å ha en veske å ha ting i hvis jeg for eksempel skal bort å sove på Verdal, eller hvis jeg skal reise og sånne ting.

Ellers har jeg spist en kjempegod middag med de her hjemme. Mamma hadde laget kalkun med masse godt tilbehør. Yummi!

På snakk om mat, jeg veide meg istad og veier nå 51 kilo! For første gang, haha! Jeg har gått opp 2-3 kilo de siste tre månedene, og det er jeg så glad for. Jeg har alltid plagdes litt med vekta (psykisk sett) fordi jeg synes jeg har vært for tynn. Spesielt da jeg var yngre, og var kjempetynn. Det ligger i genene mine å være tynn, og det er jo greit det, men jeg har alltid synes jeg var for tynn. Etter jeg ble 18 fikk jeg sakte men sikkert litt mer fett på kroppen, men ikke særlig mye egentlig. Jeg vil fortsatt opp 4kg, minst. Hehe, her sitter halve verden (virker det som) å vil ned i vekt, imens jeg stresser med å gå opp i vekt. Haha, jaja… En liten fun fact: jeg liker følelsen av å føle meg ”tjukk”, altså at jeg kan kjenne sideflesket, eller flesket på magen. Litt rart, egentlig. Det har nok noe med at jeg en gang i tiden på barneskolen var livredd for at jeg var for tynn og skulle dø. Haha, jeg hadde faktisk angst på grunn av det. Husker det så godt, det sitter helt klart i minnet og jeg husker hvor redd jeg kunne bli når jeg så beina mine stakk litt ut. Nå går jeg ikke rundt og er misfornøyd med vekta lenger, men skulle gjerne gått opp noen kilo allikevel!

Har hoppet i chille-klær, og skal følge med på norske talenter tenkte jeg. Så skal jeg lese masse i helga. Forresten, sjekk dette kule polaroid kameraet lillesøstra mi har kjøpt seg!

Synes slike er så kule, vil ha selv! Hihi. Dere får ha en fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg