40 spørsmål og svar

1. Hvor gammel er du? Jeg er 23 år gammel, blir 24 i sommer.

2. Hvor høy er du? 1.62 høy. Har alltid trodd jeg var 1.63, men det viste seg å være feil. Kunne godt ha vært noen få cm lenger, men trives godt med å være kort. Dessuten er jeg jo ikke sånn super kort! Er så lol når jenter sier ”lille meg”, når de er over 1.60, for 1.60 er jo ganske så normal lengde på jenter.

3. Stjernetegn? Krepsen.
 

4. Når står du opp i hverdagen? Begynner på jobb 10, så står opp 9, bortsett fra den ene dagen da jeg starter kl. 15.
 

5. Og i helgene? Da står jeg opp mellom 11-13, det spørs hvor lenge jeg har sittet oppe kvelden før. Men jeg liker å sove lenge, så sover helst til ett om jeg kan. Elsker å være oppe lenge, og sove lenge! Hehe..


6. Favorittsang akkurat nå? Har ingen favorittsang akkurat nå. Synes starboy av The Weeknd er veldig bra, da.

7. Har du tatoveringer? Ja. En stjerne på hver skulder, på låret og på armen. Gaad, jeg angrer! Eller, jeg går ikke rundt å angrer, men jeg skulle gjerne ha vært dem foruten. Kommer til å fjerne alle sammen i fremtiden tror jeg.
 

8. Hva var det siste du spiste? Tikka masala, kjempegodt!
 

9. Hva var det siste du drakk? Et glass cola.
 

10. En hemmelighet om deg? Hmm, jeg vet ikke. 
 

11. Har du noen gang vært forelsket? Ja.
 

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Den er vel blå eller lilla, jeg husker faktisk ikke haha! Gidder liksom ikke gå å sjekke det heller.

13. Hva hører du på akkurat nå? Hører på tv’en som surrer i bakgrunnen.
 

14. Er det noen du savner? Nei. Eller, jeg savner jo kjæresten min da. Men føler at jeg har kommet over den verste kneika, går liksom ikke rundt å savner han til døde lenger etter bare 1-2 dager. Det gjør nok ikke han heller, hehe! Hater folk som bare ”åååh savner kjæresten min så sykt:(((” etter bare å ha vært borte fra hverandre i en dag.
 

15. Favoritt quote? Ingen! Hater sånt. Gud, så teit sånne ”inspo quote folk” er. Tror nok de som HVER DAG deler bilder og quotes statuser hver dag på facebook er litt mindre smarte mennesker. En dag så jeg et bilde på en butikk, som var helt greit liksom, egentlig ganske fint faktisk, og så sto det nederst på bildet ”you are going to be great, keep going”. Loool! HVA hadde det med bildet å gjøre liksom? Haha, så sykt random.

16. Høy eller lav musikk? Høy, når jeg drikker. Ellers liker jeg ikke å ha på musikk hjemme på anlegget, faktisk. Litt rart, alle hører jo på musikk hjemme, men jeg liker det ikke. Kun når jeg drikker eller når jeg går til jobb. Det har vel noe med at jeg begynner å tenke mye når jeg hører på musikk, og det gidder jeg ikke.
 

17. Hvor drar du når du er trist? Da holder jeg meg hjemme i sofaen. Nå er jeg så og si aldri trist, heldigvis. Kan ikke huske sist jeg var det, har ingenting å være trist over.
 

18. Favorittfarge? Rosa! Jeg liker ikke rosa klær, interiør eller møbler osv. Men rosa elsker jeg, haha weird. Ellers er svart og hvitt mine favoritter, selv om de egentlig ikke regnes som farger.

19. Hvem snakket du med sist? Mormor på telefonen.
 

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? Å stikke til syden! Det hadde vært så diiigg! Skulle ha solt ihjel denne bleke kroppen.
 

21. Hva var det siste du kjøpte? Det var vel noe middagsmat, tror jeg. Spennende.
 

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? ”Jepp”.
 

23. Hva skal du gjøre til helgen? Det vet jeg ikke enda.
 

24. Drømmereisemål? Jeg har veldig lyst til å besøke New York, og Australia. Og hawaii da, det høres sykt digg ut!

25. Hvordan er du som venn? Hmm, helt grei vil jeg tro. Føler meg ikke som verdens beste venn liksom, men helt OK.
 

26. Hva kan holde deg våken om natta? Tanker om alt og ingenting. Ting jeg er flau over, kanskje.
 

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Hmm, Kourtney kanskje. Hun er rolig, viser lite følelser og er egentlig litt kjedelig. Jeg er vel litt lik henne der. Så er jeg kanskje bittelitt lik Kylie også (personlighetsmessig, vel og merke lol) fordi hun virker ganske innesluttet og stille sammen med folk hun ikke kjenner, noe jeg også er.
 

28. Hvilken TV-serie følger du med på nå? På tv’en så følger jeg med på hollywoodfruer, og det er det eneste. Ellers ser jeg serier på netflix, HBO og viaplay. Har nettopp begynt på sesong 2 av The Strain.

29. Hvilken bok leste du sist? ‘Forbilde’ av Sophie Elise, nå holder jeg på å lese ‘Etter deg’. Må legge til at den boka er litt kjedelig.
 

30. Banner du mye? Sammen med venner, kjæresten eller for meg selv, ja! Men banner sjeldent sammen med familien faktisk, og banner ikke i det heletatt på jobb eller med folk jeg ikke kjenner spesielt godt.

31. Hva er den beste premien du har vunnet? Jeg vinner aldri noe. Men en gang var jeg heldig og vant. Nei, to ganger faktisk! Den ene gangen vant jeg økologisk håndkrem og dusjpleie produkter, og den andre gangen vant jeg sminkekoster. Det ble jeg glad for!

32. Hva foretrekker du å bruke penger på? Hvis jeg kunne bruke pengene mine på hva som helst, så ville det blitt klær og interiør/møbler. Og resturantbesøk hver dag, hehe!

33. Hva er du iført når du sover? Sover i truse.

34. Potetgull eller godteri? Potetgull med dipp. Nam!

35. Hvilket sted liker du minst? Sykehus, legekontor og tannlegen. Haaater slike plasser, får litt angst av å være der. Og den spesielle lukten gjør meg redd.
 

36. Hvem ringer du når du er forbanna? Ingen. Ringer aldri noen bare for å snakke, da chatter jeg heller med de. Er ikke så glad i å snakke i telefon, føler stemmen min og alt bare blir rart.

37. Har du noen piercinger? Jeg hadde, men nå har jeg faktisk ingen. Jeg hadde piercing i navlen for litt siden, men da jeg skulle opereres måtte jeg ta den ut. Anders ville så absolutt ikke at jeg skulle sette den inn igjen, og jeg angrer ikke. Synes det er mye penere uten. Piercinger er stygt, sorry! Øredobber er jo fint da, jeg har hull i ørene, men bruker det aldri.

38. Hva foretrekker du å drikke til frokosten? Vann eller appensinjuice.

39. Hvilken dessert liker du best? Pavlovakake eller fruktsalat. Yummi!

40. Har du noen verdifulle smykker? Nei, eier ingen dyre smykker. Er ingen smykkejente, liker det ikke. Synes det er ekkelt å ha på seg! Bruker ikke ringer heller. Bra Anders ikke er en sånn fyr som kjøper smykker og ringer til dama si, haha. Tror jeg hadde fått noia om jeg hadde fått en diamantring eller noe sånt, hadde sikkert klart å mistet den i fylla. Lol.
 



Synes alltid det er så gøy å svare på slike spørsmål, dere synes sikkert det er gørrkjedelig da. Haha.. Her i huset skjer det ikke så mye. Mamma drar snart på jobb, og jeg skal finne noe å se på tenker jeg. Spiste tikka masala istad, det er så godt! Har kjøpt jordbær og sørlandschips som jeg skal snavle.



I morgen skal jeg dra å besøke pappa, bestemor og dem der. Var der en tur tidligere i dag også, men i morgen skal ungene til pappa. Så drar jeg hjem i morgen kveld. Skulle få trådskuffer av kjæresten til pappa for å ha klær i. Har ingen hyller eller skuffer å ha klærne mine i nå, de ligger bare i en haug i skapet mitt. Så det gledes med stor G å få ordnet opp i skapet! Nå er det heelt kaos. Er kaos i skapet på gangen også, så det skal det ryddes i samme slengen. Hater når rot bare blit puttet i skap og skuffer, så da må det ryddes. Hilsen ei som liker å ha orden i ting. Her en dag satt jeg å slettet over 1000 bilder på iphonen min. Har overfylt lager på den, så må nok slette noen apper også. Har egentlig litt lyst til å kjøpe meg iphone 7, men gidder ikke betale en million i telefonregning, siden jeg ikke har råd til å kjøpe den med en gang. Nok om det, dere får ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg