uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg plasser i sofaen og skriver dette innlegget. Maser på Anders om at han må prøve den nye ansiktsgelen jeg har kjøpt meg, haha. Han nekter. Enda.

UKENS OPPTUR
Å besøke familien min på Verdal i helga. 🙂 Koselig, hadde ikke vært der siden nyttårsaften.


UKENS NEDTUR
Hmm, jeg aner ikke!

UKENS CRAVING
Jordbær! Kjøpte meg jordbær på lørdag, men lengter sånn etter norsk jordbær. Det er jo så mye bedre!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Det rotete skapet mitt, som forresten ikke er rotete lenger. Yay! Har endelig fått ryddet det.
 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Jeg satt å så på en film fra 50,60-tallet, og tenkte på hvor annerledes alt var da. Er det noe jeg ville ha gjort, så er det å kunne ha reist tilbake i tid for en dag. Hadde vært så kult! Lurer på hvilken tid jeg skulle ha reist tilbake til. 80-tallet, kanskje? Nei, tror nok jeg hadde reist enda lenger bak, kanskje 200 år tilbake i tid? Satt og så på gamle bilder fra Levanger for en stund siden, og da gikk damene i sånne svære kjoler. Det var masse folk ute i gatene hele tiden, da var det ingen som satt på mobilen, pc’en eller foran tv’en dagen lang. Sånt fantes jo ikke! Tiden jeg lever i nå synes jeg er så kjedelig, selv om vi har tusen ting vi kan underholde oss selv med. Vi har nok blitt overstimulert av alt mulig, derfor blir nok alt så kjedelig til slutt. Synd, men sant.

UKENS INNKJØP

Sengesett, ansiktsgel og en ny veske. Ansiktsgelen skal jeg fortelle litt om senere. Veska kosta 250 kroner, så det vil jeg kalle et godt kjøp! Sengesettene kosta 50 kroner hver på KID, så da måtte jeg bare kjøpe dem. De var jo ikke så verst heller? Det var ukens innkjøp ihvertfall.


UKENS MEST LESTE INNLEGG
Storm” er det mest leste innlegget denne uken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg