j*vla hackere

Hallo! Nå ligger jeg plassert i sofaen. Skal skrive ferdig dette innlegget, så skal jeg hive meg i dusjen, og lese litt etterpå. Jeg er hjemme alene i kveld, Anders er på jobb. Aff, det er så kjedelig å spise alene! Føles så meningsløst å lage middag til bare 1 person. Synes virkelig synd på de som bor alene, må være gørrkjedelig å spise middag. Om de hele tatt gidder å lage seg middag da. Jeg hadde sikkert spist hold it hver dag, haha. 

Dagens middag, ser dere. Svinekjøtt, brokkoli og nudler. Ikke en stor fest for smaksløkene akkurat, men helt greit. Jeg elsker brokkoli, det var egentlig det beste med hele middagen. Stekt brokkoli med soyasaus og litt sukker, NAM! Om dere ikke har prøvd, så må dere prøve! Så godt.

I natt så våknet jeg og måtte på do, så gikk Anders dit før meg, så jeg bare sjekket instagram imens. Da kom jeg meg ikke inn, og hadde fått beskjed om at noen hadde prøvd å logget seg inn på profilen min et sted i Russland. Faen tenkte jeg, ikke NÅ igjen?! For en måneds tid siden var det noen som hadde kommet seg inn på apple id’en min, men fikk heldigvis ordnet det og byttet passord. Det samme fikk jeg gjort på instagram i natt. Var dritredd for at de hadde kommet seg inn og sendt meldinger, sletter bilder eller noe sånt. Men virker ikke som personen hadde kommet seg inn. Heldigvis. Hva skal de bruke instaen min til uansett? Skjønner ingenting.

Nå skal jeg kaste meg i dusjen, og etterpå skal jeg spise siste rest av smashen min. Smash er det bezte i verden!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg