verdal

Hellåw! Nå er jeg hos pappa på Verdal, skal sove over her til i morgen. Anders jobber kveld, så tenkte jeg kunne dra hit på besøk siden det er så kjedelig å være hjemme alene. Har plassert meg i sofaen under pleddet, er så kaldt i dag! Vet jeg ikke har blogget på noen dager, men det har ikke skjedd så mye. I går fikk jeg lønn fra Kid, noe jeg ikke visste jeg skulle få. Trodde jeg hadde fått alt jeg skulle ha sist måned. Haha, jeg skjønner jo som vanlig ingenting. Men det var en positiv overasskelse da, litt mer penger på frøkna. Jeg har lenge tenkt å kjøpt to nye bilder på stua som skal henge ved side av hverandre, så det fikk jeg bestilt i går. Jeg og Anders ble enige for en gangs skyld. Vi er ikke alltid helt enige om interiøret, skjønner dere. Haha! Bestilte to plakater og to svarte rammer fra desenio.no, og det ble til sammen 1000kr, og da var det 20% på begge plakatene. Dyrt egentlig, men bildene var veldig fine. Skal vise dem når de kommer! Håper de kommer fooort. Bestilte nettopp et par slippers også fra ebay. Kosta bare 80kr, og jeg trenger slippers fordi jeg stjeler alltid Anders sine. Svart slippers med svart fakepela over, lekre! Skal vise dem også når de kommer.

I morgen skal jeg på Grobian med jobben, gleder meg til å smake maten der. Har bestilt rib steak, aner egentlig ikke hva det er. Det var mest bare burger på menyen, og jeg er ikke så glad i det. Burger har aldri vært min greie, og skjønner aldri hvorfor folk er så glad i det, haha. Skal bli spennende å spise der i morgen iallefall, har hørt både positivt og negativt om resturanten. Håper det bare er masse mat, haaater når jeg ikke blir skikkelig mett.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg