søndag

Så var det søndag igjen da. Jeg har hatt langhelg siden torsdag, så litt synd den allerede er over. Hehe! Sitter å ser litt på kjendis farmen, angrer på at jeg ikke fulgte med på det! Jeg følger aldri med på tv-programmer, ser kun på netflix, viaplay osv. Farmen hadde jeg egentlig tenkt å følge med på, men så glemte jeg det bare. Er det noen steder jeg kan se gratis kanskje? Eller må man ha sumo? Uansett, jeg fikk endelig fingeren ut istad og bestilte time til napping av bryn til uka. Skal å besøke mamma på tirsdag og skal sove over til onsdag, så da bestilte jeg time på onsdagen siden jeg starter sent på jobb den dagen. Håper hun sol skal fikse dem er flink! Skal bli sååå godt å få fine bryn igjen, haha.

Nå står Anders på kjøkkenet og lager spaghetti og kjøttdeig. Er så sulten! Etterpå skal vi se Suicide Squad, har faktisk ikke sett den filmen enda. Jeg rakk ikke å se den på kino, så tenkte å se den på popcorntime istedet, men det var så dårlig kvalitet. Men nå har de endelig fått ordnet skikkelig kvalitet på den, så nå gleder jeg meg til å se den filmen. Har hørt den er bra. Nå har jeg tatt meg en dusj og fått ryddet litt her. Hadde nach her i går, men var overraskende nok ikke spesielt rotete her. Digg, haha! Det første jeg tenker på når jeg våkner dagen derpå er at jeg må rydde og få tatt meg en dusj. Klarer ikke slappe av hvis ikke. Å dusje av fyllesyka er det beste i verden tror jeg! Har kuret håret skikkelig og nå føler jeg meg fresh og fin. Eller, fin føler jeg meg ikke akkurat her jeg sitter med krusete hår som står ut i alle kanter. Haha! Meen nå skal jeg straks spise. Uken som gikk kommer i morgen. Ha en fin kveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg