uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Har akkurat vært på posten å hentet en pakke fra desenio. Hadde bestilt to plakater + to rammer. Har pakket dem ut, skal vise dem i et eget innlegg når vi har fått hengt dem opp!

UKENS OPPTUR
At jeg fikk helg en dag tidligere. SÅ digg! Lever for helgene, jeg.

UKENS NEDTUR
At tante rød er på besøk, og denne gangen er jeg litt ekstra emosjonell. Jeg blir sjeldent det, men av og til så blir jeg det. Litt kjipt, men nå føler jeg meg plutselig helt fin igjen. Haha!

UKENS CRAVING
Sjokoladekake! Kiwi har fått inn en syyykt god sjokoladekake. Den er seriøst den beste sjokoladekaken jeg har spist! Den er litt liten og koster 50kr, men pytt, det er verdt det. Og så er den skikkelig mektig, fordi det er sjokolade både inni og oppå kaken. Skal sies at den smaker veldig likt bestemor sin, hun lager også verdens beste sjokoladekake. Og det er det ikke mange som kan har jeg merket, haha. Alle lager kaken med kjempelite fyll oppå, og det er så æsj.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Hmm, jeg kommer ikke på noe i farten. Så jeg vet ikke.
 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Har fulgt med på alt dramaet rundt kroppspress, og er så dritt lei av å høre om det. Tenker at det ikke blir noe bedre av å snakke om det dag ut og dag inn! Operasjon meg i rævva tenker jeg. Så lei av å lese om det overalt. 

UKENS INNKJØP

Ukens innkjøp er denne genseren, de to bildene jeg fikk i dag, en bukse og noe klær jeg har bestilt fra shein og fashionnova. Begge de sidene anbefales, ihverfall fashionnova. Billig! Shein er jeg litt usikker på, har hørt at klærne ikke ser ut som på bilder, og at kvaliteten er dårlig. Men siden det var så billig så bestilte jeg to casual kjoler derfra. Det som er så bra på shein er at det står mål på klærne, og at det går an å se hva andre mener om plagget, pluss at de deler bilder slik at vi andre får se hvordan det ser ut i virkeligheten. Tommel opp for det. Krysser fingrene for at de passer! Fra fashionnova bestilte jeg en langermet topp. Kjempefin! Gleder meg til å vise dere. Tingene på de to nederste bildene er det Anders som har kjøpt. Synes puten var skikkelig søt! Hodeskalle sparebørsen synes jeg ikke var like søt, haha. Er ikke så fan av hodeskaller lenger. Sier hun som har tattovert en svær hodeskalle på låret. Lenge leve dumheten. 🙁


UKENS MEST LESTE INNLEGG
VERDAL”, er det mest leste innlegget.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg