nye bilder til stua

Hallo! Nå har jeg sett ferdig Suicide Squad, siden vi ikke så den ferdig i går. Helt grei film. Ikke helt min type film egentlig, er ikke så fan av denne typen filmer. Blir for mye action og tull, haha! Uansett, jeg tenkte å vise dere bildene jeg fikk i dag fra desenio. Ble fornøyd med begge bildene, men synes de så liiitt dårlig trykket ut i forhold til hva de viser på siden. Synes svartfargen ble litt lysere enn på bildene, men pytt pytt, det er ikke noe jeg tenker over.

Slik ser dem ut. Tenkte vi skulle ha et par bilder som matchet, så da ble det de her. Svarthvitt er så enkelt, og passer til alt. Digger dem, spesielt ugla! Synes dog det var litt dyrt da, var 250 kroner for en plakat liksom. Ble 1000 kroner til sammen, så det var litt dyrt. Det var 20% avslag på alt tror jeg, så egentlig kunne det ha vært dyrere. Men men, nå ser veggen litt finere ut ihvertfall! Ugla har blått øye, synes det var så fint, men det vises ikke på bildene. 

I morgen skal jeg til Verdal etter jobb. Skal å spise hos mormor og morfar, og så skal jeg sove over hos mamma etterpå. Nå skal jeg lese litt, før det blir natta. Anders har allerede sovnet på sofaen, haha. Hver kveld, det. 

Haha, Luffy er så rar! ♥ Her får dere se den sexye foten til Anders i bakgrunnen og.

5 kommentarer

Siste innlegg